Ben bazen dış gorünüşüme çok takıyorum, sizce yanlış mı yapıyorum?

Ben bazen dış gorünüşüme çok takıyorum, sizce yanlış mı yapıyorum?

24 yasındayım. Yaşımdan genç görünüyorum. Güzel de bir kızım. Beyaz tenliyim, gözlerim falan renkli. Boyum da 168 kilom 58 kendimi de beğeniyorum ama bazen fazla takıyorum kendime, sizce dış görünüşü bu iadar önemsemem yanlış mı? İnsnalar tarafından beğeniliyorum ve bunu duymak hoşuma gidiyor. Bir abla bir abi tavsiyesi bekliyorum teşekkürler.

Ben bazen dış gorünüşüme çok takıyorum, sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla