Karakterle saygının alakası yok.
Şimdi bir gereksiz çıkar da saygının Karakterle alakası var der.
Gerçekçi cevaplar lütfen
Karakterle saygının alakası yok.
Şimdi bir gereksiz çıkar da saygının Karakterle alakası var der.
Gerçekçi cevaplar lütfen
Çoğunluk ilk başta dis görünüşe saygı gösterir.. ye kurkum ye muhabbeti.. sonra tanıdıkça karakter bilindikce saygı artar ya da azalır..
Bazısı sadece karakteri bazısı dis görünüşü dikkate alır
Azınlıkta olan kesimde dis görünüz ve karakteri önemsemez insan olduğu için saygiyi hakkettiğini, saygısızlığı kendine yakistirmadigindan herkese saygıli davranır.
Erkek ler bir tek dişiliğe tapar saygı davranışla alakalı değil
Cevap
10Cevap
Böyle saçma bir soruya gerçekçi cevap istiyor birde :D Senin özgüvenini :D :D Saçmalık seviyesi hep nereye kadar daha çıkabilirki dedirtiyor buradakiler bana :D :D
Öfff
Bütün cevaplarda seni görüyorum da hep kaşınıyorsun!.
Kadının saygı görmesinin bakım yapmasıyla olan ilgisini bağdaştıramadım. Bakım yapan kadın zaten kendini seviyordur.
Onu sormadım.
Her türlü canlı saygıyı hakediyor.. bu bir hayvan da olabilir.. bakımlı hakediyor bakımsız haketmiyor diyen kişi saygıyı haketmiyor
Hakaret etmeden fikrinizi söyleyin
Karakter önemlidir ama bakım yapan (makyaj değil ama) kadın 1-0 öndedir. Birde sağlıklı beslenen birisiyse 2-0 öndedir
Kendine değer verdiğini de gösteren bir şey olduğu için kendin bilen bir insan anlamınada gelebilir bazen
Kadını erkeği yok bu işin. Her insan kişisel bakımını yapmak zorunda.
Bakimli olmak cevrede kendini gostermene yarar bu dogru
Karakterler önemli değil dış görünüş ve maddiyat önemli
Kadın saygı ve ilgi duyulmasını istiyorsa her daim bakımlı olmalı.
Kişi hal ve hareketleriyle saygı görür.
Bakımlı karın öndedir net
Sen yapıyormusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?