Yurt dışında estetik yaptırmak normalken Neden Türkiye'de estetik fazla eleştiriyor?

Ben çok fazla yabancı kişilerin profillerine bakıyorum, çoğu estetikli ama eleştirin veya karalamaya çalışanların sayısı çok nadir. Hatta estetik yaptırmak onlar için abartılacak bir durum değil.

Fakat bizim ülkede küçük bir estetik yaptıran birisine bir çok kıskançlık ve nefret dolu yorumlar oluyor.

Örnek:

''Ay çok güzelsin''-X

''Estetik güzeli''-Y

Yani bunu anlamıyorum. Bunu demek karşı tarafa ne katıyor?

Yurt dışında estetik yaptırmak normalken Neden Türkiye'de estetik fazla eleştiriyor?
Cevapla