Ya da en basitinden işlerini nasıl yaparlar yani o pençelerle?

Ya da en basitinden işlerini nasıl yaparlar yani o pençelerle?

Uzun tırnak her anlamda çok zor ya. Görsel olarak çok güzel görünüyor olabilir ama şahsen ben uzun tırnağı günlük hayatta pek kullanamam ya. Uzun tırnak ile ne yemek yiyebilirsin ne de iş falan görebilirsin. O yüzden ben kısa tırnaktan yanayım. Uzun tırnağı seven biri değilim ve kullanamam kısa tırnak seviyorum ben.
Cevap
4Cevap
Normal çekiyorlar
bi kaç cm uzun diye nasıl iş yapamıyorsunuz asıl o mantıksız
Bu kadınlar malum bölgeyi o tırnaklara temizleyemediğinden pis kokarlar genelde. Birde parfumle bastiriyorlar ya bunu iyice iğrenç oluyor
İykkkk🤢🤢🤢🤢bu tırnaklarla nasıl yemek hazırlıyorlar bir de
Birde yemek yiyorlar bunlar sen düşün. Tırnaklarda ki parazitler, bakteriler hep ağızlarına gidiyor. Erkeklerin yüzüne dokunsalar adamların yüzünde sivilce oluşur
Uzun tırnaklı kadınlar paçalı don üstüne etek giyer jsjdjd
Dogru düzgün yapamıyorlar hareketi cok kısıtlıyor amaci bu zaten uzun tirnaklarin.
pantolon çekerken ya kırılıyor ya da bükülüyor
zor oluyor ama çekiyorlar
sanayi piresi ile
Kulağımı çeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?