Sizce çirkinliğimizi para harcayarak mı gizliyoruz?
Makyaja çok para harcayan çirkindir
Çirkinlikle para harcamanın alakası yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce çirkinliğimizi para harcayarak mı gizliyoruz?
Hiçte öyle değil parayla güzelleşiyorlar. Doktorlara estetik falan yaptırıyorlar. Kuaförlere, doktorlara milyarlar veriyorlar. Ben ise sadece yüzüme maske uygulayıp makyaj yapıyorum. Güzellik doğuştandır. Herkes beyaz tenli yeşil gözlü veya mavi gözlü değildir.👍👍👍🌟🌟🌟
Yuzde 50 yuzde 50 mi. Ulan usttekini secenler ne yasiyor be. iki tane guzel kiz olsun dogal guzellikte, e biri makyaja para harcasin biri harcamasin. E makyaja para harcamayan ayni guzellikte kiz , makyaj yapandan dahami guzel oluyor. E tabikide hayır
Biraz evet biraz hayır 🤔
Makyaj sevmem. Makyaj malzemesine vereceği parayla malzeme alıp pastalar, börekler yapsın dünyanın en güzel kadını olur gözümde 😂😂
Cevap
4Cevap
Hayır bence değildir.
Aynen öyle bence. Güzel olan niye ugrassin ki güzellige para vermeye.
Güzellikten kastın makyajsa ben de öyle düşünüyorum. Sivilce kremi, yüz yıkama jeli, maske gibi bakım ürünleri ise düşünmüyorum.
Gercekte ozguvensizdir bana gore de. Dış gorunusu ile ilgili olan kadinlarla cok derin paylasimlar yapilamiyor maalesef.
Doğal hal en güzeli ama makyaj yapanların sırf çirkin olduklarını düşündükleri için yaptıklarını sanmıyorum. Bu tarz meselesi kimisi renkli olmak ister rengarenk bir makyaj yapar kimisi dışarıdan bakınca soğuk görünmek ister siyah yapar vb.
Victoria Secret mankenleri çirkin mi yani bu saçma teoriye göre.
Nerede makyaj yapmayı bilmeyen biri görsem daha bakımsız ve daha çirkin oluyor genelde.
Yanlış bir söz değil.
dogru bencee
Bilmem ama senin tam tersi olduğun kesin
@BaharEkin evet ben bile kıskandım maşallah nazar değmesin 🧿
@BaharEkin sen zaten çok iyi sin konuşmuştuk ya şu an seviye yetersin yazmıyorum
Hayır değil
hayır değildir
Kısmen doğru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?