
İştee bu! Kısa ve yoğun olmayan kirpiklere sahip biri olarak, kesinlikle pişman olmayacağınız bir rimel bu.
İlk başlarda ıslak ve yoğun geliyor ama inanılmaz bir şey.

- Kıvırıyor
- Kaldırıyor
- Uzatıyor
Tekrar tekrar alacağım bir ürün.. 😍😘

İştee bu! Kısa ve yoğun olmayan kirpiklere sahip biri olarak, kesinlikle pişman olmayacağınız bir rimel bu.
İlk başlarda ıslak ve yoğun geliyor ama inanılmaz bir şey.

Tekrar tekrar alacağım bir ürün.. 😍😘
Bana hediye alabilirsin abla ihtiyacım vardı
😂
rimel sürmüyorum son zamanlarda artık
işe nemlendirici , güneş kremi bb krem , far , ruj sürüp çıkıyorum
Cevap
7Cevap
Güzel bir rimel yakışmış gerçekten de.. markası da kalitelidir
Acaba alerjik gözlere de iyi mi?
Böyle büyük bir sıkıntım var maalesef.
Süper denicem o zaman mutlaka teşekkürler🌸
Hiç ihtiyacım olmadı ama aklımda bulunsun 🤣
Yarın koşarak gidip alacağım. Tavsiye için teşekkürler ☺️
Cok guzelsin. :)
Merak ettim bakalim deneyeceğim teşekkürler
Umarım 🌸
Ben pişman oldum zaten aldığıma değmez
Evet bu marka da bence güzel.
tanıştır
hemen alıp sürmeliyim
çevremde kimse makyaj yapmax
İyi olur djd
teman
Bayanlara vırda bize yokmi
Yani olabilir bayan arkadaşlarıma ne kadar ve erkeklere yokmu
Evet güzel maskara.
Tam benlik miş
Maskara
Gözler güzelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?