
Ben kendimi çok beğeniyorum 😄 umarım siz de kendinizi beğeniyorsunuzdur. Önemli olan da bu bence, insanın kendini beğenmesi.

Ben kendimi çok beğeniyorum 😄 umarım siz de kendinizi beğeniyorsunuzdur. Önemli olan da bu bence, insanın kendini beğenmesi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Hayır beğenmiyorum çirkinim..
Beğeniyorum lakin, +10 kg almam lazım. Bununda saf 5 kg kas kütlesi olması gerekli.
Zamanla her şeyi oturtacağım, önce kariyer
Yasin cok genc. Onunde uzun bir yol var
Evet, bu nedenle sorun etmiyorum. Her şeyin zamanı var, kariyerimi oturtayım vücuduma döneceğim.
Bazen oluyo neyim ben lan diyom bazen oluyo yuzumu goresim gelmiyo
Bence de insan kendini beğenmeli. Doğal halini beğenmek, doğalınla barışık olmak daha önemli elbette.
Genel olarak beğeniyorum yüz hatlarım keskin değil cok bide 10 15 kilo alsam iyi olur ama yinede beğeniyorum
Ehehe bakımsızım amaa bir neandartel çekiçiliğim var :)
Sjxjjd
Beğenmiyorum hayatta en çok kendimden nefret ediyorum
Bunun temelinde genelde sevgisizlik yatiyor. Cocukluk doneminde aile bireylerin tarafindna sevildigini yeterince hissetmemis olabilir misin?
Şu hayatta beni en çok seven Annemdir sağolsun sevgi nedir gösterdi bilirim sevmesini de bilirim güzel sevdiğime de inanıyorum ama ben hiç bir zaman kendimi sevemedim 😔Sevilecek biri de değilim zaten 😔
0-6 yaş dönemine ayni zamanda bilinç dışı dönem denir. Davranislarimizin ve karakterimizin kaynagi bu dönemden gelir. Ve hatirlamayiz, bu yuzden bilinç dışı denir. Ayrica çocuk baba sevgisine de ihtiyac duyar. O donemde bir seyler olmus olmali. Bir insan durduk yere kendinden nefret etmez.
Olabilir ama sonuç olarak Kendimi sevmiyorum sevecek bir nedenim de yok Annem dışında beni seven de yok...
Ben bu hayatı da sevmiyorum
Umutlarım hayallerim beklentilerim güzel olan hiç bir şey yok bende zaten gerek de yok artık 😔...
5 6 kilo daha alırsam taş gibi olurum sansarcım
Kurtarir mi djxj
Kurtarmazsa biraz daha alırız nolcak asdjdk
Dkxjd tm danacık
Bi dana olmamıştık zaten assjdk
Sesli güldüm djxjd
Kendimi beğenme durumum çok yok….
erkekler kendine aşık olmaz… bu biraz dişil bir hareketZzz
Ama evet beğenilecek biriyim net… onu biliyorum
Kısmen. Fiziki olarak kendimi beğeniyorum aslında ama kusurlu bulduğum taraflarım da var, yok değil.
Yani fena değilim beğenmediğim yerlerim var tabi
Çok beğeniyorum kendimi gögüslerim çok güzel , popomda çok güzel hajsjsj
Ben pek beğenemiyorum yüz hatlarım keskin bebeksi sert bir suratım olduğu söylenir. Çene kaslarım çok vardır
Asla beğenmiyorum aynalar ve fotoğraf kareleri en büyük düşmanımdır
Evet fiziğimi beğenirim.
Hayır sporu bırakınca görüntü bozuldu
Ben senin yüzünü beğeniyorum
Evet beğeniyorum
kesinlikle evet
Olum bu ne lan dhdjfnfnf
Yani çocuk gibi olduğu için bilmiyorum
Çok şükür beğeniyorum
Allah a şükür
yesss
Evet beğeniyorum
Hayır 🙃
Kendinize haksizlik ediyorsunuz bence
Belki de ama zayıf olmam ve burnumun kemerli kötü olması böyle düşündürüyor maalesef.
Söylemeyene kadar ikisini de fark etmedim bile
Bu fotoda anlaşılmıyor zaten :D başka açılarda belli oluyor raelde hiç ilgisi olan da olmadı zaten o da var.
Beğeniyorum ama bi 4-5 kilo kadar almak istiyorum
begeniyorum gayet guzelim
Beğeniyorum komple
Kendimi çok beğeniyorum, özel biriyim
Evet
Evet
Zararını görmedim ya
Çok beğeniyorum
Beğeniyorum
Beyeniyom
Begenmiyorum
sevmıyorum
Efsaneyim
Evet beğeniyorum
Hayır
Evety
Tipe bak