Sana yemin ederim burnun güzel. Benim burnumu gorsen shdhd. Diklemesine burnumdan yumrum yedim yillar once egri duruyor. Ama hicbir zmn dalga gecilmedigi için burnumla barışığım.
Ben yaptırmayı çok istiyorum, maddi imkanlardan ötürü kalıyor öyle. Malum fiyatlar belli... Ama sizinki göze batmıyor benim kız halimle baya büyük ve kemerli 😭
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ay allah aşkıma burnunda ne var sakın dokundurma ayrıca net erkekte kemerli burun olmalı ancak seninki kemerli bile sayılmaz takıcak yer arıyosunuz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayr abartma istersen gayet güzel simetrik bir burun
Sana yemin ederim burnun güzel. Benim burnumu gorsen shdhd. Diklemesine burnumdan yumrum yedim yillar once egri duruyor. Ama hicbir zmn dalga gecilmedigi için burnumla barışığım.
Burnunda ne var? Küçücük bir kemer çok dert edilecek bir şey değil, hatta ayrı bir hava katıyor.
Tüm insanlar tek tip oldu burun yaptıra yaptıra. Kalsın böyle
:) tsk
herşeyi doğal bırak reis bence bir sorun yok
Ben yaptırmayı çok istiyorum, maddi imkanlardan ötürü kalıyor öyle. Malum fiyatlar belli... Ama sizinki göze batmıyor benim kız halimle baya büyük ve kemerli 😭
ay allah aşkıma burnunda ne var sakın dokundurma ayrıca net erkekte kemerli burun olmalı ancak seninki kemerli bile sayılmaz takıcak yer arıyosunuz.
Rahatsız eden bir görüntü göremiyorum ben.
Oylemo
Öyle
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için
Hayır kesinlikle dokundurtma.
Yoo gayet guzel
Kanka bence çenen geride dolgu yaptır
Gerek yok
Teşekkürler
Yaptırma Mıstağa.
Türkçe hocanın kulakları çok çınlar daha 😂
Yok bence iyi
Diyosun