
Bazı Kızlar kaşlarını almıyor. Renkli gözlü de olunca güzel hissediyorlar galiba ama dağınık kaşlar bence hoş bir görüntü olmuyor. Bence çok alınmasa da dağınıklığı alınmış bir kaş yüzü daha temiz gösteriyor




Bazı Kızlar kaşlarını almıyor. Renkli gözlü de olunca güzel hissediyorlar galiba ama dağınık kaşlar bence hoş bir görüntü olmuyor. Bence çok alınmasa da dağınıklığı alınmış bir kaş yüzü daha temiz gösteriyor



Son görselin dağınıklığı alınmış kaş modeliyle uzaktan yakından alakası yok düpedüz altın oran şeklinde alınmış bir kaş. Doğal kaşlar bazı kadınlara yakışıyor piramit gibi dimdik kaş aldırmaktansa doğal kalmaları daha şık ama çoğu kadına da yakışmıyor bu. Kaş iğrenilecek bir şey olmadığı için alınmasını zorunlu görmüyorum isteyen istediğini yapabilir, kişi kendine nasıl yakıştırıyorsa. Herkes herkesin göz zevkine uymak zorunda değil.
Tersine ben de son iki fotoğraftaki gibi o keskin hatlı kaşları hiç beğenmiyorum. Fazlasıyla sert ve yapay bir ifade katıyor. Doğal ve dağınık hali daha çok hoşuma gidiyor
Cevap
5Cevap
Boya, dövme kaştan, mükemmel alınmış ama surata uymamış kaştan kat kat iyidir. Ben de almıyorum hem.😂😂😂 Sorun yok😄
Eğer doğal ve güzel kaşlara sahipse iğneli epilasyon ile kıl gibi olan üst kısımları aldırıp geri kalanını bırakmalıdır
Üst kısımlarını derken
Hani böyle alın üzerinde kaş ile birleşen yerde kıllar olur ya ondan bahsettim
Resimlerde ki gibi kaşları olup almayanlar var sence hoş mu? İlk iki fotoğraf
Benimki onlara benzer
Kaşlarını almayan kız olarak buluyorum
Almasi lazim
Zorunda degil
Elimle koymuş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?