Erkekler çirkin kızları böcek gibi görüyor bende bir böceğim buna alismaliyim demi?

😅Estetik yaptırmaya param yok bir kaç yıl sonra meslek sahibi olunca anca yaptırım şu anlık sadece burun estetiği olabilirim. Ailemin gücü buna yetiyor diğer dokunuşları da kendi paramı kazanınca yaptıracağım.

Şu anlık çirkinim.

Fiziğim güzel ama pek işe yaramıyor...

Yine yalnızım yine yalnız önemli olan herzaman güzel bir yüz... Erkekler sismanda olsa güzel yüzlü bir kız istiyor ama asla çirkin yüzlü bir kiz istemiyor bunu anladım.

Kadınlar azda olsa iç guzellige önem veriyor ama erkekler öyle değil çevremdeki güzel kızlar iç guzellige önem veriyor yani öyle diyor.

Ama çirkin erkek bile çirkin kadın istemiyor.

Erkekler çirkin kızları böcek gibi görüyor bende bir böceğim buna alismaliyim demi?
Cevapla