Uzun ayak tırnakları çok saçma değil mi?

Son zamanlarda sosyal medyada görüyorum, ayak tırnaklarını uzatıyor ya da takma tırnak, protez vb. Yapıyorlar. Bir de oval kesim yapmışlar. Ayakkabı ile falan nasıl rahat ediyorlar? Ya da sadece çekim yapmak için mi takma tırnak takmışlar? Gerçekten ayak tırnaklarının uzun olması kadar çirkin ve saçma bir şeyle az karşılaşılır. Siz ne düşünüyorsunuz? 😂

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kere ayak tırnakları küt kesilir tırnak batması olmasın diye, oval ayak tırnakları kadar saçma şey olamaz. 😅
Uzun ayak tırnakları çok saçma değil mi?
Cevapla