Güzellik & Bakım Hangi tırnak modeli güzel, ona göre yaptıracağım? dontmuhattapasko Takip Et Xper 6 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Hangisi daha fazla oy alırsa onu yaptırıcam ben karar veremiyorum. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangi tırnak modeli güzel, ona göre yaptıracağım? Cevapla Güzellik Soruları Tırnak Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Sondaki güzel bence 1 0 Yorumla
onlyteenage Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Bir dipten çıkmış tırnak gibi duruyor çok korkunç. İki idare eder. Üç çok çocuksu, dört çok sıkıcı. Beş çok güzel Trendyolda takmasını alıcam. Altı hem çok sade hem çok çocuksu 0 0 Yorumla
Yenilenyeniden Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Hiçbiri belki bira biraz sonuncu. Herzaman sade ve doğal olan. Ne o öyle kocaman kocaman cadı gibi iyy 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl mesela şu an benim tırnaklarım 2 numara gibi ama protez değil bence o boyda yaptır 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Hakikaten ne anlıyorsunuz bu işten? Neyse 1. yi yap sen yinede. 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. 4. Çok güzel bence. Ama sen hangisini istiyorsan onu yaptır bence. 0 0 Yorumla
Master81 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 87% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 549 cevap paylaştı. Çok uzun hepsi. Bence bu uzjnlukta tırnak çok itici oluyor 0 0 Yorumla
mint__yesili Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Hiçbiri iyi değil ya 3 farkli duruyor yapılabilir ama yazin 0 0 Yorumla
kalpsancısı17 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 86% +1 yıl Bence hepsi güzel. Ama bir tercih yap dersen kalpli olanlar derim. 0 0 Yorumla
kremalıfincanbüreği Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl 2 veya 6 olabilir bence. Renkli cıvıl cıvıl ve temiz bir görüntü istiyorsan 6 çok hoş olur 0 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 591 cevap paylaştı. 5 numara veya 1 numara uzunluğu biraz daha kısa olursa göz çıkarmaz. 0 0 Yorumla
derinnnnnnn66 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl 4 iyi ama o renkler değil kırmzı yapmıştım ellerimle aşk yaşyordum 😍😅😅 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bunlarla poponu nasıl yıkayacan arası pok dolar 0 13 Yorumla 5302emre +1 yıl 😂😂😂😂 güzel soru Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @5302emre bitanesi temiz görüntü istiyorsan demiş arası pok dolacak temiz görüntü nasıl olsun Yorumla 5302emre +1 yıl Demekki sadece dış Güzelliğe önem veriyorlar iç güzellik ve hijyen açısından özen göstermiyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @5302emre igrenc Yorumla 5302emre +1 yıl Konuşa bilir miyiz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @5302emre hayır Yorumla 5302emre +1 yıl Neden Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl kullanmayı bilmiyosan boş ver sen zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne alaka kullanmayı bilmek ne yapsan yap ya poponu ykamaycan silcen ya da içi pok dolacak Yorumla 5302emre +1 yıl 😂😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @5302emre poka kılıf uydurmayn Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Değil mi Yorumla 5302emre +1 yıl Konuşa bilir miyiz senle Yorumla
AsiRuHuM47 Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Siyah asıl renktir bu tırnaklar siyah bir elbiseye çok uyumlu olur bana göre tabi ve sana çok yakisacagini düşünüyorum 0 0 Yorumla
Sakallıx Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Takma mı bunlar🙄 1 3 Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl protez Yorumla Sakallıx +1 yıl Yok implant Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl ldmxşxmxld Yorumla
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl 1 ve 5 çok beğendim ikisi arasında karar ver 1 0 Yorumla
Noralara Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 69% +1 yıl İlkine bayıldım geçenlerde yaptırmıştım 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl hiçbirini beğenmedim ama 1 i seçtim yine öbürlerine göre daha iyi 1 0 Yorumla
OruçReisGeldi Takip Et Xper 7 Yaş: 121 , eic 99% +1 yıl Annem. bunlar çok kır toplar az kısa ysp 1 0 Yorumla
Regnanspiritus Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Dümdüz sade french tırnak daha iyi bence :P 2 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Renkliler daha hoş duruyor 1 0 Yorumla
TalkingAngelaK-Pop Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 80% +1 yıl Hepsi birbirinden tatlı ve harika ama seçimim 5 0 0 Yorumla
mervexcxcx Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 89% +1 yıl Kısa tırnak bir tek ben seviyorum galiba 0 0 Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 380 cevap paylaştı. O ellerde yemek yenir mi🤣 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl O eller neler yaptı kim bilir 1 6 Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl mfkxşxmğdmxldmxld ne alakaa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ellerin çok tatlı Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl onlar benim elim değill ama sağoll Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hımm senin ellerinde çok şey yapmıştır Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl yaptı bi şeyler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayali bile güzel🙈 Yorumla
AskeriiMühendissss Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hepside kötü 0 2 Yorumla dontmuhattapasko +1 yıl hiç de bile Yorumla AskeriiMühendissss +1 yıl Valla öhle Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 859 cevap paylaştı. Hiçbirisi 1 0 Yorumla
derinkurt06 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl hepsi çok kötü ama yine içlerinde 6. idare eder 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. 6 numara 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Sondaki güzel bence
Bir dipten çıkmış tırnak gibi duruyor çok korkunç. İki idare eder.
Üç çok çocuksu, dört çok sıkıcı.
Beş çok güzel Trendyolda takmasını alıcam.
Altı hem çok sade hem çok çocuksu
Hiçbiri belki bira biraz sonuncu. Herzaman sade ve doğal olan. Ne o öyle kocaman kocaman cadı gibi iyy
mesela şu an benim tırnaklarım 2 numara gibi ama protez değil bence o boyda yaptır
Hakikaten ne anlıyorsunuz bu işten? Neyse 1. yi yap sen yinede.
4. Çok güzel bence. Ama sen hangisini istiyorsan onu yaptır bence.
Çok uzun hepsi. Bence bu uzjnlukta tırnak çok itici oluyor
Hiçbiri iyi değil ya 3 farkli duruyor yapılabilir ama yazin
Bence hepsi güzel. Ama bir tercih yap dersen kalpli olanlar derim.
2 veya 6 olabilir bence. Renkli cıvıl cıvıl ve temiz bir görüntü istiyorsan 6 çok hoş olur
5 numara veya 1 numara uzunluğu biraz daha kısa olursa göz çıkarmaz.
4 iyi ama o renkler değil kırmzı yapmıştım ellerimle aşk yaşyordum 😍😅😅
Bunlarla poponu nasıl yıkayacan arası pok dolar
😂😂😂😂 güzel soru
@5302emre bitanesi temiz görüntü istiyorsan demiş arası pok dolacak temiz görüntü nasıl olsun
Demekki sadece dış Güzelliğe önem veriyorlar iç güzellik ve hijyen açısından özen göstermiyor
@5302emre igrenc
Konuşa bilir miyiz
@5302emre hayır
Neden
kullanmayı bilmiyosan boş ver sen zaten
Ne alaka kullanmayı bilmek ne yapsan yap ya poponu ykamaycan silcen ya da içi pok dolacak
😂😂😂
@5302emre poka kılıf uydurmayn
Değil mi
Konuşa bilir miyiz senle
Knk bak bunu yaptırsam çok güzel
o tırnaklar ile iş nasıl yapılır merak ediyorum
Siyah asıl renktir bu tırnaklar siyah bir elbiseye çok uyumlu olur bana göre tabi ve sana çok yakisacagini düşünüyorum
Takma mı bunlar🙄
protez
Yok implant
ldmxşxmxld
1 ve 5 çok beğendim ikisi arasında karar ver
İlkine bayıldım geçenlerde yaptırmıştım
4 ya da 6 olabilir.
Hiç biri nedense
5,6 daha güzel
hiçbirini beğenmedim ama 1 i seçtim yine öbürlerine göre daha iyi
Annem. bunlar çok kır toplar az kısa ysp
Dümdüz sade french tırnak daha iyi bence :P
Renkliler daha hoş duruyor
5 ama sadece oje olacak
5 bence ve neden beni unuttun
Hepsi manyak aralarında 2 diyorum
Hepsi birbirinden tatlı ve harika ama seçimim 5
4 numara çok hoş bence
4 bayıldım daha zor yapılır bide
6 numara
Kısa tırnak bir tek ben seviyorum galiba
Hepsi çok kötü duruyor ya
O ellerde yemek yenir mi🤣
Pek fark göremedim seçim sizin?
Kalpli olan her zaman öndedir
Bence hiçbiri ama 2 dedim
O eller neler yaptı kim bilir
mfkxşxmğdmxldmxld ne alakaa
Ellerin çok tatlı
onlar benim elim değill ama sağoll
Hımm senin ellerinde çok şey yapmıştır
yaptı bi şeyler
Hayali bile güzel🙈
Hiçbiri iyi değil
Hiç sevmiyorum şu uzun tırnak olayını 🤦♀️
Hepside kötü
hiç de bile
Valla öhle
Hiçbiri
2 ve 6 güzel.
5 ya da 6
Hiçbirisi
hepsi çok kötü ama yine içlerinde 6. idare eder
6 numara
En iyisi 1 bence
5. Ye aşık oldum
5. guzelmiss
Hepsi güzel
Hiçbiri
4 ve 3
Rengarenk olan güzel
Uzun tırnak iğrenç bir şey
7 numara daha güzel
6. Numara
Güzel modeller