Makyaj yapmadığım zaman çok kötü hissediyorum?

Makyaj yapmadan markete hatta çöp atmaya bile gitmek istemiyorum. Sadece acillik hasta olduğum zamanlar makyajsız dışarı çıkıyorum, onun haricinde evde bile makyajsızken aynaya bakasım gelmiyor. Saçlarımı düzleştirmediğim, kirpiklerime rimel sürmediğim zaman aynadaki kişi bambaşka çok çirkin birisiymiş gibi geliyor. Bunu nasıl yenebilirim?

Makyaj yapmadığım zaman çok kötü hissediyorum?
Cevapla