

Buna bile yuruyenler var neden boyle bakimsiz pis kiro les gibi kizlara bile yuruyorlar o kadar mi yoklukta erkekler boyle varoslarda ne buluyorsunuz?


Buna bile yuruyenler var neden boyle bakimsiz pis kiro les gibi kizlara bile yuruyorlar o kadar mi yoklukta erkekler boyle varoslarda ne buluyorsunuz?
kadınlar serseri sevmesi gibidir kim kötü davranırsa kadınlar da onu sever ya da küfür eden erkeği severler.. çünkü insan sevgiyi bilmediği için genelde böyle olur.. ama gerçekten seven insan iyi olanı sever karakterli dürüst olanı sever..
Kaba saba kadınları hiç beğenmiyorum yani o tarz tipleri beğenen erkek sayısının da çok olduğunu düşünmüyorum, sana öyleleri denk gelmiş belli ki.
Cevap
30Cevap
Hic tarzm degl cok erkeksi varoş
Tipini beğendiğimizden değil belki bunun bitaraflarını kaldırmamışlardır da 2 kelam edilir diye. Azıcık güzel olanları da ne yazsak yürüyor sanıyor, benim saçım uzun olsa idi daha güzel olurdum dediğim kadınlar bile o kadar talep altında kalınca kişilikleri değişiyor o yüzden çikin kız daha iyi :D
Soruyu sorma şeklinden bile anlaşılıyor neden seni sevmedikleri. Kendi içinde barışamadığınbir şeyler var, milleti kötülüyorsun bu yüzden. Kimse kalbi kötü bir insanı sevmez, eğer kendisi de öyle değilse
Dürüst, samimi kendisi olan bilen kızlar, 3 çocuk yap bundan, felsefe yapmaz, analık yapar ;)
cocuguda metci yapar ayni zamanda
Çok düzgün, sahilenici ve evladına bağlı anne oluyorlar.
Tecrube konustu tamam abi.
İnsanları dış görünüşleri ile fişlemeyin ;)
icinide bildigim icin fisledim metci insanlari dis gorunusune gore yargilayan birisi ve bunu haketti :))
Neden insanlara kilif buluyorsun bayan çok bilmis
igrenc bir insan oldugu icin
Bence sana göre olan kısmı bu
Senin beğendiğin erkekler böyle kızlara bakıyor galiba sorduğuna göre
Çekici geliyor demekki ama herkes aynı değil çoğu beğenmez bence
Çoğu beğenmez bence, bir kısmı beğenir onlara yapacak bir şey yok.
Öyle bisey yok. ama kizlae öyle erkekleri seviyo. genel olarak
Zevk ve fantezi meselesi yapacak bişey yok yani saygı duymak gerekiyor
Herkesin zevki rengi farklı bilemeyiz belki onlar bir çok kızdan iyidirler
Birçok erkek dövmelimkızı ateşli bulduğundan yürür. Amaç sevgi aşk değil tamamen sekstir.
Amac cinsellik olunca, senin yapinda insanlarinda cinsellige acik oldugu dusuncesi var haliyle yuruyorlar
Bununla cinsellik yasanmaz insanin midesi bulanir bk kokuyordur bu
Yani ulkede çoğu erkek abaza oldugu icin bok koksa bile zikelim modundalar
Gogus uclari gorunuyordu bir fotografinda kapkara igrenc ona bile agizinin suyunu akitmislar
maalesef iste ulkede oyle bir aclik varki, yeterki seviselim gerisi onemli degil diyolar. Cok itici bir durum
hemcinsine hakaret etmen asiri üzücü. bir lezbiyen olarak seviyoruz cünkü asiri dürüst ve sicaklar nasil desem kendiler. yapmacik gelmiyor.
emin ol o seni sevmez boyle insanlarin kimseye faydasi olmaz zarari olur
Kac yasindasin
Kenar mahalle dilberleri erkeklerin vazgeçilmezi.😎
Rus isterler boyle kezbanlarla birlikte olurlar 😂
Kendisinin bir kalitesi olması lazım erkeğin öyle her kişiye yapmaması lazim
Madde bağımlısı
evet
Muhabbetleri çok sarar yalnız erkek. Gibi kafa olurlar
Kadina benzemiyor zaten s. kli bayan bu
Hdjejsjsjsn 😂😂 hiç gulesin yoktu
Bunlar ne ya. Keşlerden nefret ediyorum
yolda görsem yolumu değiştiririm ne alaka
Öylesi yarıyor demek ki tercih edenlere.
Ben kro kızları sevmem.
Allah korusun denk bile gelmek istemiyorum
Tam tersi de kadınlar için geçerli
Efendi kızlar hoşumuza gitmiyor.
Tercih meselesi galiba.
Kim denk gelirse iste
Kadınlarda kro erkekleri seviyor
Damacanaya yürüyen erkek var bu ülkede 🤣
Tam tersi lan :D
iki taraf icin gecerli
Bence sevmiyorlar kdösjd
su kizin instagram fotolarina gelen yorumlari gorseydin boyle dusunmezdin
Kokusu geldi
Bu başlıktakinin tam tersi olmaz mıydı ya
Hiçbir erkek sevmezbunları anca keko erkek takılır
Kim demiş bunu. Kız dediğin nazik olur.
Kim yuruyor9
Hayır ben sevmem
Çünķü çok güzeller
sende kirosun demek ki
Sizden daha iyiler
Bune hmk metcisi
Çünkü onlar veriyor
Bunun kokusmus hurma gibi seyine kadar mi dustunuz
Kızın teni beyaz gayet iyi duruyor bakımlıysa
Bu beyazsa ben albinoyum kapkara gogus uclari var gordum fotografini ne pisliksiniz
Memesinü ne bilek foto mu var madem iyisin kendini at anca sallarsınız sanaldan
Ben sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?