Kaşlarımı asimetrik boyamakta zorlanıyorum, ne yapabilirim?

Allah aşkına şablon vs var mı ya inanılmaz farklı birbirinden. 100de yüz eşit olamaz zaten ama o yüzden göz kısmım inanılmaz asimetrik duruyo. Boyayınca da öyle en azından makyaj yaprken biraz birbirine benzesin😡😡
Kaşlarımı asimetrik boyamakta zorlanıyorum, ne yapabilirim?
Cevapla