Lazerde işlemden vazgeçtim paramı geri alamadım ne yapmam gerek?

Haziran ayında sözleşme imzaladım 4 gün sonra vazgeçtiğimi söyledim hiç bir işlem yapılmadan yazılı olarak mesaj attım kabul etmediler aradım yok yine olmaz dendi,4000 tl ödedim 1000 tl kesinti ile olur felan dendi geri veririz dendi böyle hakem heyetine şikayet ettim kaç aydır savunma istendi yazıyor hala onu bekliyorum kendi param hiç işlem yapmadım geride alamıyorum ya deliricem
Lazerde işlemden vazgeçtim paramı geri alamadım ne yapmam gerek?
Cevapla