Sizce 167 58 kilo 88 gögüs 65 bel 94 kalçaya sahip bir kız mı
Yoksa 155 boyunda daha şekilsiz bir kız mı size daha çekici gelir
Yoksa 155 boyunda daha şekilsiz bir kız mı size daha çekici gelir
İlki çekici gelir çünkü onun fiziği efsanedir. Ve ben uzun olduğum için boyu da uygun. Tabi bu sadece fiziksel bir yorum, fiziksel olarak seçsem bir diyorum
evet ilk daha guzel gelir ama bir insan severse eger ister o kız 155olsun ister obez olsun fark etmez o hoşlandığı kişi ne olursa onun gözünde herkesten guzel cekici ve iyidir. ask bu bence kisilik karakter meeselesi
Ama. erkekler kötü kalpli 😑
Bu soruyu hiçkimseye sormana gerek yok yanıtı içinde vermişsin zaten. Bardakların diğer dolu ve boş yönlerini katarak sorman lazım ikisi arasında soru işareti varsa.
Erkeklerin yorumu önemlo sekilci yoksa ruha mi yatkın onu merak ediyorum
Cevap
8Cevap
İkiside çekici gelmez, 1. De iri ve kilosu fazla, benimki ukraynalı 1,80 boy 62 kilo mesela taş gibi
Normal sağlıklı insanlarin 10 eksiğidir yani fazla diye bir şey yok mantıken eşit zaten ölçüpere bakarsan anlarsın tabi
Camış gibisin nasıl 10 eksiği o erkekler için, kadınlarda 15-20 fark olması lazım
Araştir ne biliyorsun ki sen 10 ekşiği boy 168 kilo 58 en ideali ve sağliklisi burada kaç tane diyetisyen var bu ölçülere en ideal diyen senin beynin yanmış tek ideali kız arkadaşin saniyorsun
Sen devam et, türk erkekleri abaza zaten nefes alsan yeter diye saldırırlar sana onları kriter alma, ben sıfır beden, renkli göz, manken gibi kızları tercih ediyorum, senin gibi iri kadın asla sevmem, ancak çok abazalar bakar sana
canım ben miyim bu herkeisn vücut yapısı başja bu ülkede bu fizikte insan bulamazsn burası türkiye tamam mı
Zaten bakmıyom türk kadınlarına o yüzden camış gibi çoğu senin gibi, zayıf fit çok az dkfkmf
Ben fitim merak etme diyetisyenler bu ölçülere hayran sen ne olduğunu bile anlamadığın her şeye yorum yapma türk kadınları da sana bakacak ztaen üsluba bak
Dünya para döküyon diyetisyenlere tabi hayran olurlar ölçülerine fil gibisin maşallah djfkkfkd
Aklı başında olup beni hak etsin de şekli şemalı önemli değil
Ikisinin de iyi ve kotu yanlari var. Sen birini iyi birini kotu gostermeye caslismissin.
Hayır erkekler şekilci mi onu merak ediyorum ve evet 155 kız şekilsiz ama huyu daha iyi
1.55 kiz Eger kilosu iyiyse. Digerinden daha cekici.
Hayır tabiki kilosu iyi değil nasıl çekici oalbilir ki
Soruda kilo belirtmemissin ama. olcu de belirtmemissin
gayet hoş bir kadın neden ikincisi tercih edilsin ki
155 kilosu vucut ölçüleri nasıl ama
O olculerden daha sekilsizi olabilir mi
Nasıl anlamadm
tabiki ilki
İlk söylediğin bence daha iyi fiziki olarak
Birinci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?