Kusurlarınızın farkında mısınız neler?

Arkadaşlar ben normalde kendimi çok seviyorum, güzel buluyorum. Fiziğim, yüzüm güzel girdiğim ortamda ilgi çekiyorum ama kusurlarımın da farkındayım. Her ne kadar Kusurlarım güzelliğimi kapamasa da onların varlığı beni rahatsız ediyor. Kusurlarım gittikçe artıyor. Birincisi göz altlarım farklı ton. İkincisi ön disim kırık (dolgu var şu an) üçüncüsü kolumda şu an çok kötü izler var jilet vurmusum gibi duruyor doktorlar zor iyilesir dedi (bir kazadan kaynaklı) dördüncüsü köpek dişlerim 1 ml yakınlığında tepede duruyor ortodonti tedavisi göreceğim. Sizin kusurlarınız neler?

Kusurlarınızın farkında mısınız neler?
Cevapla