
benimkiler soldaki gibi duruyor :/ belki bi tık iyisidir ama asla sağdaki gibi değil.
hatta o kalem testini de yaptım koydum kalem duruyor sarkık yani
ameliyat falan olmayı düşünmüyorum neden bu kadar erken yaşta sarkık duruyor cevap arıyorum

benimkiler soldaki gibi duruyor :/ belki bi tık iyisidir ama asla sağdaki gibi değil.
hatta o kalem testini de yaptım koydum kalem duruyor sarkık yani
ameliyat falan olmayı düşünmüyorum neden bu kadar erken yaşta sarkık duruyor cevap arıyorum
Yaşlandıkça cilt elastikiyeti azalır ve bu da memelerin sarkmasına neden olabilir. Ailenizde meme sarkması geçmişi varsa, genetik faktörler bu durumun oluşmasında etkili olabilir. Hormonal dalgalanmalar, özellikle gebelik, emzirme ve menopoz dönemlerinde, memelerin sarkmasına neden olabilir. Sigara içmek ve aşırı alkol tüketimi, cilt sağlığını olumsuz etkileyebilir ve meme sarkmasına katkıda bulunabilir. Düzenli egzersiz yaparak göğüs kaslarını güçlendirmek.
Yanlış sütyen kullanımından kaçınmak ve uygun boyutu seçmek.
Sigara içmemek ve aşırı alkol tüketiminden kaçınmak.
Cilt sağlığını korumak için güneşe karşı koruyucu kullanmak.
Düzenli cilt bakımı yapmak.
Dengelemek için sağlıklı bir yaşam tarzı sürdürmek.
Cevap
13Cevap
Uclari asagiya bakıyorsa sarkmistir, uclari dik mi? Meme oyle dik durmaz zaten o tip pozlarda omuzları olabildigince geri cekerler ki memeler dik gorunsun.
tam olarak aşağı bakıyor diyemem dikleşince aşağı bakmıyor
Asagi bakarsa asagi bakiyordur, belirginlemesiyle alakasi yok onun. Sen millete bakma bir sey bilmeden salliyorlar, sutyen takmak sarkmayi engellemez hatta sutyen takmamak daha iyi diyorlar. Onunla bir alakasi yok. Buyuk meme illaki sarkar o sebepten olabilir bir de kilo vermek.
ben çoğu zaman rahatım diye sütyen takmadım hatta sütyen yerine hep büstiyer tercih ettim şimdi de öyleyim ama bazıları diyor sütyen takmadın diye sarktı diyorlar haklısın sütyen takmamak daha iyi diyorlar bilemedim
Sutyen takmamak sarkma yapmaz.
kas liflerin zayıf olduğu için memelerin foşarmış galiba
o da ne demek
çürümüş kabak gibi olmuş demek
ay yok bee
Bide kürdan dene bakalım nolacak. Kürdan testide önemli.
kalem kaldıysa kürdan kesin kalır
sanırım dalga geçiyorsunuz
aaa ne de güzel motive ettiniz olmadı bir de oklava ile deneyeyim olmazsa süpürge borusu ile de bir bakarım
yo estağfurullah sizin örneklerinizi çoğalttım sadece, aynı yoldan
ay pek alıngan çıktın sen de
Yorum yazan kızların hepsi soldaki gibiymiş ilginç
Benimki de sağdaki gibi daha dik olsun istiyorum ya. Yaptırıcam ama
ben korkuyorum ya çok zor diyorlar tuvalete yemeğe uyumaya kalkmaya falan hep birileri yardım ediyormuş bunlarla uğraşmak çok zor bir de orada his kaybı olursa büyük pişmanlık
Hayır yahu öyle şeyler yok
bilmem ki düşünmedim o yüzden pek araştırmadım ama kesiyorlar dikiyorlar acır mutlaka
Ameliyat tabi ama belli süre böyle. Sonucuna değer. Bende kalem falan durmuyor ama yine de dik istiyorum sütyen kullanmak istemediğim için dışarda.
ben de uzun zaman sütyen kullanmadım senelerde kimi diyor ondan sarktı diye kimi diyor sütyenle alakası yok kafam karıştı sende kalem durmuyorsa pek sarkık değildir ama kalem bende duruyor ya
Koydum da durmadı hiç ama dimdik istiypprum sütyenle falan gayet seksi duruyor çıkarınca da kötü değil aslında ama içimde bi istej var
bu yaşlarda başlıyor sanırım ben geçen sene falan hiç bakmazdım bile
Kaç yaşındasın ki
20 sen?
22 bende. Benimki küçük eğer amelîyat olursam büyütmek için yaptırırım daha çok. Sevgilim de istemiyorum diyor. Erkekler pek sevmiyor sanırım
Büyümeye başladığı gibi sütyen taksaydın sanırım sütyen takmadığın içindir
hmm bilmiyorum bu sebepten mi? ben rahatıma düşkün davrandım sütyen yerine de genelde büstiyer kullandım pek sütyen takmazdım hatta büstiyer de, öyle serbest kalırdı onlar
yok ya pek de derdinde değilim ama merak ettim daha yaşım genç neden sarkma var diye çünkü sıcakta da tenime yapışıp rahatsız ediyor
Evde sütyensiz mi gezdin
e yani evde niye takayım
Zayiflayip spor yaparsan düzeleblir
pek de kilolu degilim ama, boyutları güzel de sadece sarkmış yaşım daha genç
yani evet biraz kilo vermem lazım
Süduen kullanmadıysan sarkar
of gerçekten mi? ben çoğu zaman serbest bıraktım onları. ama sütyen de çok rahatsız edici hele bu sıcakta
😀
Canini sıkma cok sorun olacak ve rahatsız olacak bir durum yok. Olcu olarak kac peki
Jinekomasti gibi bir şey değil dimi
o nedir
Meme ucunun yağlanması gibi bir şey ucu dışarı doğru çıkıyo garip bir şey ya tam açıklayamadım cnmsjcmsmkff
erken yaşta doğru iç giyim çok önemli
olabilir ya, nasıl mesela neye dikkat etmeliyim? gerçi geçti ama
tam bedende giyinmek gerekiyor beden fiziksel olarak değiştikçe giyimde değişmeli mutlaka çoğu kişi değişiminin farkında olmadan aynı şekilde devam ediyor bunun da etkisi var
ben zamanında sütyen takmadım onlar gelişme aşamasındayken, serbest bıraktım. çoğu zaman da büstiyer kullandım hâlâ büstiyer kullanıyorum bu sebepten mi böyle oldu?
net büstiyerden oldu denemez ama iç giyim boşluksuz şekilde olmalı her zaman
hmm ben bol da giyiyordum rahat olsun diye bilemedim sarkma için çok erken bir yaş bence
Benimkilerde soldaki gibi care yok😔😔
Spor yap o bölgede
nereden bulabilirim sporları
İnternet araştır göğüs bölgesi için hareketler sık sık tekrar yap. kaslar gelişsin
Çok yumuşak ondan
evet çok yumuşak ama neden
Nedeni o biraz dogustan olur çok emilen oksananda sarkar ama bazısı seninki gibi okur ama sen neden bu kadar dert ediyorsun
yok ya pek dert etmiyorum dert edeceğim son şey memem olsun, sadece öyle bakarken bir düşündüm bir de yapışıyor sarkık olduğu için bu sıcakta çok sıkıcı
Mm destekli filan kullan hava aldır birazda onların sevisi başka
şu an da büstiyer kullanıyorum sütyen bir türlü rahat gelmiyor ama ileride düşünürsem bakarım
Oda güzel ama yumusak daha fazla baskı yapar hem daha düz görüntü verir görsel olarak
aynen daha düz duruyor bakalım rahatı bırakıp görüntüye bakarsam o zaman geçiş yaparım
Aksine bende büyük belli olmayan göğüs cazip gelir küçük daha severim ama kişiden kişiye farkeder his olarak daha iyi böyle rahatsın bence devam et
Foto at bakayım
tabii efendim
Hani nerde
Çok mu köt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?