Yaşınızı gösterdiğinizi düşünüyor musunuz Memnun musunuz?
Evet
Hayır
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşınızı gösterdiğinizi düşünüyor musunuz Memnun musunuz?
Ben 34 yaşındayım. 27 gösterdiğimi söylüyor insanlar. Biyolojik yaşım 34 beden yaşım 27 ruh yaşım 21 gösteriyor. Her sıkıntıya üzüntüye rağmen yıllar 30 yaşından beri her geçen yıl yaşlanmıyorum, gençleşiyorum.
Sebebini yazmayı unutmuşum. 4 yıldır gençleşmemin sebebi, kimsenin dünyası olmayan ama herkesin dünyasına ısı, ışık, hayat olan, o dünyalarda çiçek açtıran, yeni baharlar sunan bir güneşin etrafında dönüyorum çünkü.
Ne güzel 😇
@scorpiongirl429 yaşımı hiç ama hiç göstermem gören en fazla 25 26 der mutlu olmayı hayattan zevk almayı ve yaşamayı biliyorsan hiç bir şeyi kafaya takmayıp seni üzenleri umursamıyorsan seni çökertecek bir şey de yoktur zamana meydan okuyanlardanım
27 ye geldiğimde yaşadıgım stres travma sonrası ani şekilde 35-40 göstermeye başladım insanlar öyle dedi. ani olması sıkıntı çünkü 27 ye kadar 20 gibi gösteren biriydim hatta çocuk muamelesi yapıyorlardı. çok enteresan görsen inanmazsın.
foto atsam yorumlar mısın yaşımı?
Atabilirsin 😇
Biraz kilo aldım. Kilo almadan önce herkes en az 5 yaş küçük gösterdiğimi söylerdi. Şimdi de fizik olarak yaşımı (48) göstersem de, yüzümden yine yaşımı daha küçük tahmin ediyorlar, bilmeyenler.
Cevap
44Cevap
Ben küçük duruyorum yaşımı söylediğimde daha küçüksün derler genelde ama severim bu özelliğimi
Hayır hatta daha küçük gösteriyorum, yaşımı bilmeyenler henüz gerçek yasımı tahmin edemedi
Ben de artık yaşımı kimseye söylemeyi düşünmüyorum. Bazı insanların yaşımdan dolayı bana içerlediğini falan düşünmeye başladım. 😅 zaten söylesem de unutuyorlar ya da inanmıyorlar 😅😅
hahah en güzeli, bende genelde önce tahmin et sence kac yasındayım diyerek o hazzı yasıyorum. ardından gercek yasımı söylüyorum, sonrası hüzün 😆
hahahhahahahah 😅😅😅😅😅 kıskançlar..
Göstermiyorum en az 6-7 aşağı olduğunu söylerler birden çöküş yaşayabilirim :)
Olumsuz düşünme ya..
Yok yok öyle dediğime bakma olumsuz düşünmem bu konuda
Birden niye çöküş yaşayasin?
gayet 20 yaşında gibiyim bence ama herkes 16 sanıyo çıldırıyorum yakınlarıma soruyorum hepsi en az 18 gibisin diyolar ama yeni tanıştıklarımı inandıramamak kötü oluyo
Yakınların sen üzülme diye öyle diyor sanırım
yok ya açık sözlü insanlar gayet eksöspösdgpsmdhd
Bazen gösteririm bazen göstermem, genelde beni 23 yaşında sanan da oluyor 28 yaşında sanan da, ancak dikkat ettim de gerçek yaşımın hep altında gösterdiğim söylenmiş, hiç 30 ve üzeri diyene denk gelmedim.
Hayır; hiç göstermiyorum..
Yüzümün küçük durduğunu derler ama bilmiyorum. Bu arada bunu da üniversitede demeye başladılar. Normale ben orta sona giderken yaşımdan büyük durduğumu diyorlardı boyum uzun olduğundan.
Ben düşünüyorum ama diğerleri çok daha küçük gösterdiğimi söyler. Bundan çok da hoşlanmam. Yaşımı göstermek isterim.
Genelde göstermediğimi söylüyorlar o yüzden sanırım bende çok gösterdiğimi düşünmüyorum beni de etkilediler… 😅😂
Yaşımdan küçük gösteriyorum insanlara gerçek yaşımı söylediğimde şaşırırlar
Yaşımı göstermiyorum hatta 32 yaşındayım dediğim zaman inanmayan insanlar bile oluyor
Herkes söyler, olduğumdan 7-8 yaş genç gösteriyorum
Hem fiziksel hem de ruhsal olarak yaşımdan küçük gösteriyorum
Göstermiyorsun diyorlar ki ben de artık buna kanaat getirdim :)
Hayır göstermiyorum beni görenler hep 25 zannediyor 😄
Rakamlardan daha trajikomik bir yalan duymadım şu hayatta.
Gösteriyorum, bunu olumsuz değil olumlu olarak görüyorum.
Hayır göstermiyorum. Daha küçük olduğumu sanıyorlar genelde.
İyi bir şey mi bilemiyorum, aslında insanın olduğu yaşı göstermesi en güzeli bence, ama yine de nötrüm bu konuda.
20'yim. 18-19 gösterdiğimi söylüyorlar. Hemem hemen gösteririm gibi fakat büyük göstermem.
Ya bırak yaşı maşı Allah’ınızı severseniz ya. Hepimiz öleceğiz işte aynı devirin insanlarıyız. Güzel yaşamaya bak
Profilime bak sen karar ver, gösteriyormuyum
Gösteriyor gibisin. Erkeklerde olumlu bence bu. Erkek dediğin yaşını gösterir, küçük göstermez..
Aa öyle mi. Ben 38 olarak düşündüm
Bilmem aptal insanlar çok beni ogulum ile abla kardeş sanan çok kız kardeşime benim için kızın mi diyen çok
@Aptalarpekcok al benden de o kadar yaşımı hiç ama hiç göstermem gören en fazla 25 26 der mutlu olmayı hayattan zevk almayı ve yaşamayı biliyorsan hiç bir şeyi kafaya takmayıp seni üzenleri umursamıyorsan seni çökertecek bir şey de yoktur zamana meydan okuyanlardanım
Cidden o kadar küçük mü gösteriyorsun
Hayır çünkü yaşımı duyan inanmıyor
Göstermiyorum.
Olduğumdan daha genç gösteriyorum.
Yaşımdan büyük gösteriyorum
Pek göstermiyorum
göstermiyormuşum :d
Hiç göstermiyorum 19 luk çıtır gibiyim🙂
Küçük göterdiğimi söylerler
Yes No yes no yes no reklam olduk loooo
bir kaç yaş küçük duruyorum.
Göstermiyorum öyle diyorlar
Evet gösteriyorum ve memnunum
Cok genc gosteriyorum ya 😂
Yaşımı göstermiyorum derler
Evet gösteriyorum.
Daha büyük durduğumu söylerler genellikle
Bazen kucuk gosterdigimi soyluyorlar
23 gösteriyosun diyolar
daha kücük gösterdiğimi söylüyolar bilmiyorm
Evet gösteriyorum
Yaşımı sormayın yaşamadım ki 😘🙏
Yaşımdan küçük gösteriyorum
Hayır en azından öyle his ediyorum
o degilde bu altin kizlar iyidi yahu :D
hayir
Evet
Göstermiyorum
Göstermiyorum 30
Düşünmüyorum
Hayır
Bazan
Hayır
Yaşnadık usta be
Daha küçük duruyorum
Evet maalesef
Yaşımla alakam yok
Olgun duruyorum
Bence gösteriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?