Güzellik & Bakım Bu burunda bir sağlık sorunu olur mu yoksa eğrilik mi var? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Biliyorum çok büyük burnum yandan iğrenç ama sorunu ne sizce kemerli mi yoksa büyük mu estetik olamam maddi durumum kötünün bile altında.. Bu burunda bir sağlık sorunu olur mu yoksa eğrilik mi var? Cevapla Estetik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
askciegi Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bence o kadar buyuk bi sorun yok burnun uzun ve kemerli sadece torpuletmektense para biriktirip komple olabilirsin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İnan maddi durumum çok kötü ekmek bile zor alınır keşke biriktirmey le olsaydı...:( Yorumla askciegi +1 yıl Kotu gozukucek kadar bi buyuklugu yok bu arada normal kadin burnu herkesin burnu hokka gibi olmak zorunda degil bence kafana takma bu kadar ben de ameliyat oldum gozume hic farkli gelmiyo eski burnumlada ayniydim Yorumla
Quinlan Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 80% +1 yıl Kemerli, buna bir estetik ya da dolgu yaptiracaksin bitti gitti 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Estetik olacak param yok maddi durumum çok kötü okulu uni yi bilr bıraktım ekmek alacak parayı bulsak şükrediyoruz.. Yorumla Quinlan +1 yıl Dolgu da pahalı 4 5 k idare edeceksin artık, ekmek aslanın ağzında doğru diyosun küçük kız Yorumla
Lsldlx Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl estetik olma zaten şu an herkesin burnu aynı okadar yapmacik duruyoki yüzüne yakışıyorsa hiç takma 0 0 Yorumla
yarennnnmis Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl Kemerli ve büyük, estetik ile kesinlikle düzelir 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Estetik olacak durumum olsa durur muyum :( Yorumla yarennnnmis +1 yıl Ulaş bana Yorumla Soran +1 yıl Neden ki :( Yorumla yarennnnmis +1 yıl takip isteği at Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence o kadar buyuk bi sorun yok burnun uzun ve kemerli sadece torpuletmektense para biriktirip komple olabilirsin
İnan maddi durumum çok kötü ekmek bile zor alınır keşke biriktirmey le olsaydı...:(
Kotu gozukucek kadar bi buyuklugu yok bu arada normal kadin burnu herkesin burnu hokka gibi olmak zorunda degil bence kafana takma bu kadar ben de ameliyat oldum gozume hic farkli gelmiyo eski burnumlada ayniydim
Kemerli, buna bir estetik ya da dolgu yaptiracaksin bitti gitti
Estetik olacak param yok maddi durumum çok kötü okulu uni yi bilr bıraktım ekmek alacak parayı bulsak şükrediyoruz..
Dolgu da pahalı 4 5 k idare edeceksin artık, ekmek aslanın ağzında doğru diyosun küçük kız
estetik olma zaten şu an herkesin burnu aynı okadar yapmacik duruyoki yüzüne yakışıyorsa hiç takma
Kemerli ve büyük, estetik ile kesinlikle düzelir
Estetik olacak durumum olsa durur muyum :(
Ulaş bana
Neden ki :(
takip isteği at