Güzellik & Bakım Erkeklerin oje sürmesini nasıl buluyorsunuz? Letafet1 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben yakıştırıyorum. Siyah iyi bence Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!💗 Erkeklerin oje sürmesini nasıl buluyorsunuz? Cevapla Erkek Soruları Oje Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Ben sürmem. sürenlerin de kendi kararı umurumda değil kimse. ama çok itici durur. 1 0 Yorumla
citcatcot Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Yakında tanga giyip frikik veren erkek de görecez galiba 1 3 Yorumla Letafet1 +1 yıl Aşırı hot bence :D Yorumla citcatcot +1 yıl Tanga giyince mi :D Yorumla citcatcot +1 yıl göreceklerin hoşuna gitmeyebilir ama :D :D Yorumla
ilyess Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 42% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 370 cevap paylaştı. Etek de giyinsinler o zaman. Kim erkek kim kadın belli değil ne günlere kaldık.. 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Afedersiniz ama erkeklerin oje sürmesini b’k gibi buluyorum. 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Gayet normal bi durum hatta crop tayt bile giymeli erkekler bunuda topluma aşılamak lazım 😂👍 1 0 Yorumla
hayatınoteyakası Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Erkeklere yakışmıyor bu tarz şeyler neden inatla yapıyorlar? 1 0 Yorumla
Mavimavimsii Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Uraz kaygılaroğlumu buğğ 1 6 Yorumla Letafet1 +1 yıl Evet 😍 Yorumla Mavimavimsii +1 yıl Bunuda kaybettik😂 Yorumla Letafet1 +1 yıl Çok tatlı adam bence :D kaybedemeyiz Yorumla Mavimavimsii +1 yıl Beğendiğim Nadir oyunculardandı hayır o tırnak nedir Yorumla Letafet1 +1 yıl Adam bence çoğu şeyi taşıyabiliyor. Bunu da iyi taşımış 😬 Yorumla Mavimavimsii +1 yıl No kabul etmiyorum Yorumla
gizemliiiyim Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Dalga geçmiyorum ama ciddili gay erkeğin vibeıns göre yakışır 1 0 Yorumla
TurkishWebTime Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl O parmakları baltayla kesmek lazımdır diye düşünüyorum. 1 0 Yorumla
nazyldz2003 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Karı gibi ojeli adam eli mi olurmuş hiç 1 0 Yorumla
SpunkyChick1 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 330 cevap paylaştı. Güzel bulmuyorum. 1 5 Yorumla Magnor +1 yıl hadi hadi kocan oje sürsün istersin Yorumla SpunkyChick1 +1 yıl @Magnor hasta mısın sen? Yorumla Magnor +1 yıl Sensin hasta çık artık hayatımdan Yorumla SpunkyChick1 +1 yıl @Magnor ben senin hayatında falan değilim, git tedavi ol bence. Yorumla Magnor +1 yıl seni boşuyorum bb Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. isteyen sürer tabiki bişey diyemem 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı. Surebilirler yani banane yakışıyor bence. 1 0 Yorumla
hahhhhhdsdsfhjklş Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Bence siyah gidiyor bazılarına 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 779 cevap paylaştı. O kadar da normalleştirmemek gerek 1 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Biraz şey 1 1 Yorumla Letafet1 +1 yıl Ney :D Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bokunu cikardilar 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben sürmem. sürenlerin de kendi kararı umurumda değil kimse. ama çok itici durur.
Yakında tanga giyip frikik veren erkek de görecez galiba
Aşırı hot bence :D
Tanga giyince mi :D
göreceklerin hoşuna gitmeyebilir ama :D :D
Etek de giyinsinler o zaman. Kim erkek kim kadın belli değil ne günlere kaldık..
Afedersiniz ama erkeklerin oje sürmesini b’k gibi buluyorum.
Gayet normal bi durum hatta crop tayt bile giymeli erkekler bunuda topluma aşılamak lazım 😂👍
Erkeklere yakışmıyor bu tarz şeyler neden inatla yapıyorlar?
Uraz kaygılaroğlumu buğğ
Evet 😍
Bunuda kaybettik😂
Çok tatlı adam bence :D kaybedemeyiz
Beğendiğim Nadir oyunculardandı hayır o tırnak nedir
Adam bence çoğu şeyi taşıyabiliyor. Bunu da iyi taşımış 😬
No kabul etmiyorum
Dalga geçmiyorum ama ciddili gay erkeğin vibeıns göre yakışır
O parmakları baltayla kesmek lazımdır diye düşünüyorum.
İğrenç buluyorum
Karı gibi ojeli adam eli mi olurmuş hiç
erkek adam oje mi surer
Açıkçası şahsen yakıştırmıyorum.
Güzel bulmuyorum.
hadi hadi kocan oje sürsün istersin
@Magnor hasta mısın sen?
Sensin hasta çık artık hayatımdan
@Magnor ben senin hayatında falan değilim, git tedavi ol bence.
seni boşuyorum bb
isteyen sürer tabiki bişey diyemem
Surebilirler yani banane yakışıyor bence.
Bence siyah gidiyor bazılarına
Oldukça saçma buluyorum
O kadar da normalleştirmemek gerek
🤮🤮 düşünemiyorum bile
Erkek mi. lan o
Biraz şey
Ney :D
ib. nelik ten baska bisey degil
Saçma bence
Hiç yakışmıyor
Bokunu cikardilar
Erkeklerin?
Nefret ederim
Saçma
Igrenç