Memelerimi yaptırdım ancak çevremdekiler keşke daha büyük yaptırsaydın diyor. Ben memnunum, sizce diğer insanları umursamalı mıyım?

Ben çok seviyorum ve memnunum. Doğal durması için böyle bir tercih yapmıştım çünkü kalıbım küçük. Ve baya doğal duruyorlar.

Memelerimi yaptırdım ancak çevremdekiler keşke daha büyük yaptırsaydın diyor. Ben memnunum, sizce diğer insanları umursamalı mıyım?
Cevapla