Bence yüzün çok karakteristik ve güzel. Sigara kullanıyor musun bilmiyorum ama sigaradan kaynaklı göz altı morlukların var gibi geldi bana. Ben sadece göz altları aydınlatıcı kremler kullanırdım onun dışında hiçbir şey yapmazdım. Ve gözlerin çok güzel eğer makyaj yapıyorsan kesinlikle gözlerini ön plana çıkarmalısın 💗 Lütfen kendini hiç kimseyle kıyaslama ve her koşulda kendini çok sev. Asıl önemli olan insanın kendini sevdiğinde etrafına yaydığı olumlu enerji. Estetikli influencerlar dışında kim kusursuz ki? Bir gün doğallığın değeri bilinecek ve onlar kaybettikleri doğallıklarına dönmek için bocalayacaklar
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkürler bitanem.. sigara kullanmıyorum. Çok uyumaktan bence..
Çok güzelsin öyle düşünme herkesin kusurları var benim de var estetik yaptırsan Allah korusun bir şey olur kalırsın ortada kendini sevmeyi dene
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Estetik düşünmüyorum canım. Aynen oyle. Iki seçenek var 1) ya kendini sevip barışmak 2) ya da sürekli diğer kızlarla yarışmak için estetikle kafayı bozmak ve asla yeterli hissetmemek
Aynen kendini sev kendine değer ver ilk adımın bu olsun bence bu da bir gerçek doğuştan çok güzel kızlar var bunu da kabullenensen iyi olur hakkında bazısı daha güzel bazısı daha güzel boğmuştur hepsi bu herkes güzeldir aslında o bizim bakış açımızla alakalı
Çirkin insan olduğuna inanmıyorum, bakımsız insan vardır, yüzünde değişiklikler, yemene içmene dikkat ederek cildini onarmak gibi bir sürü alternatifin var, herkesin var. O yüzden bakımın olduğu yerde yükseliş olur diyorum.
ben burada hep durust oluyorum, yemin ederim cirkin falan degilsin. bana guzel derler ama asla sosyal medyaya makyajsız halimi atamam. sadece bi yorgunluk var gözlerinde. dudaklarin asimetrik falan degil, bence gayet guzel ve sekilli dudaklarin var. o nasil laf kiz yuzumdeki cirkinlik falan mis gibisin niye oyle dusunuyosun allah allah kizdim bak sana. biraz cilt bakimi yap, cildin canlansin. cok az kapatici parlak bi ruj azicik maskarayla afet olursun
Valla kardeşim özendiğin o ışıl ışıl kadınlardan tek eksiğin biraz makyaj güzellik algısına takıoma sende en az o kadınlar kadar güzelsin hatta daha güzelsin
Düzenli bir spora başlarsan eğer hayata bakışında değişecek doğal haliyle insanlarında sana olan bakışı. En kısa sürede düzenli bir spora başlayabiliyorsan başla derim sana
Çirkin değilsin sadece yorgun duruyorsun spor vs yapmayı düşündün mü hem sikilasirsin hem çene hattın vs oturur yağ oranın azalır mutluluk hormonu salgılar vücudun cildin guzellesir giydiğin şeyler yakışır biraz bakımla alakali
Salın artık biraz. Yaş 26 30 40 derken geberip gidicez. beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez. Hayatınızı yaşayın. Filmin sonunda ölöel var. Valla takmayın bu kadar bak benden söylemesi
Çok güzel bir kızsın. Ama yüzünde lekeler var ve cildin yıpranmış. Göz altı morluklar var. Cildine uygun ürünlerle hepsini halledebilirsin. Çok güzel kızsın inan bana 🥰
Cildinde lekeler var buna uygun ürünler kullanabilirsin ayrıca asla güneş kremi kullanmadan güneşe çıkma bol su iç yüz yogasi yaparak yüzünü sekillendirebilirsin belki bunlar doğal yöntemler ek olarak hala kendini çirkin hissediyorsan estetik operasyonlara başvurabilirsiniz
Herkesin yüzü gözü kalemle çizilmiş gibi olmaz ki bu gayet normal mankenler bile öyle değil makyajla herşeyi yapıyorlar çok rahatsız oluyorsan güzel makyaj yapmayı öğren daha mutlu olursun