Güncellemeler
+1 yıl
Ela dersem herkes kahverengi der diye demek istemedim slsmlsmxpeş
Güncellemeler
+1 yıl
Size sormam saçma ya bana göre ela göz rengim sonuçta renk değiştiriyor karanlıkta ve işikta ondan ben ela olrk görüyorum siz nasil görüyorsanız bilmem de bence ela sşzöapxlsğcşs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bir tanede güneşe bakarken ceksene. Benim mesela normalde kahverengi ama güneş ışığında yeşile dönüyor jfjfjf
Benim de öyle şu an kahverengi sabah yeşil di acaba renk körü müyüm ben şsmxpslcğwşf
Ohaaa jdjdjdjd
Tam kahve değil. Ela karışımı benimde böyle. Fakat benim göz bebeği kenarları daha çok ela, iç kısmı kahverengi tonları
Kahverengi ama çok istiyorsan elâ diyelim bari ndmdmdmdmndd
Ben anlamıyorum ztn sanaldan kahve diyorlar arkadaşlarım ela diyor ben bir şey demediğim halde demeleri o yüzden sinirim bozuldu ya neresi kahverengi diye kahverenginin yanları yeşil bile olmaz yeşil olduğu belli olmuyor ama acaba ben mi kör oldum
Bal rengi olablr gözlerim ama kahveeengi cidden olamaz yani hangi yönle bakıyorsunuz onu anlamıyorum dünya da 3 renk yok sordum direk evet hayır cevapları gelmesi kırıcı
Yani bilmiyorum gördüğüm kadarıyla kahverengine benziyor ama tabi kamera da yanılmış olabilir. Arkadaşların öyle diyorsa doğrudur 😅
Kahverengi. Ama farklı ışık koşullarında farklı görünebilir.
Kahverengi ama güneşte elaya dönüyordur
Evet Kahverengi
Bana göre ela LWMSĞALFĞWLFĞS
Elayla bi alakası yok ama yinede sen bilirsin
Sana göre ela göz nasil oluyor yani çok farklı ela renkleri var ela olmasa sa kahverengi olması imkansiz çünkü durmadan renk değiştiriyor işikta falan kahverengi olması çok imkansiz yani ela olmayabilir ama kahve de değil
Ona bakılırsa benimki ışıkta bal rengi oluyor ne alaka 😅 ela denince göz bebeğin hafif dışında yeşilimsi renk tonu olur ve bu sadece ışıkta değil genel olarakta belli olur
az daha yakına gir dlxlfl
Başka bide elaya dönük dersin oda hatrın için :)
Koyu bordo bence
Bence bildiğin açık kahverengi bu
Elalaşacakmış kahvede kalmış
Ela degil kahve.
Al işte sldmwpflsfppd
Tatlım ela göz profilimde.
Bu arada sende de kahverengi iç şeyi var gözlerimin dişi yeşil içi kahverengi foto da öyle durduğu için kahve gözlerim yok.
Sadece yeşil yerleri kapalı bende?
İşte o yüzden kahve tatlım yeşil olması gerekirdi.
Ee sende de kahverengi yerler var?
Ee bu ne kahve rengi oluyor
Böyle kahverengi göz hiç görmedim
İşte o ele yeşil ve kahvenin haanlanmasi. Sende eksik olan yeşil.
Aslında yeşil de telefon şeyi güzünden kötü gösteriyor işte kahverengi gibi duruyor benim suçum değil yani ama şu an kahverengi sabah yeşil di mesela ben ondan ela diyorum ya da ela olmasa da kahverengi renk renk değiştirmez diye düşünüyorum
Gece gece ne diye taktın kafana yahu gözü göz yalan rengi değildir bakışın güzelliği cekiciligi dir. Boş koy gitsin.
Evet kahverengi
Evet kahverengi
elamsı kahve:)
Ela açık kahve
ela rengi
Evet kahverengi
Ela gibi sanki
Evet efendim
Ela benim gibi bak profile 😊
B**ok rengi
Öyle renk mi var
B*okun rengi yok mu
Yok
Ağla
Kahve gibi
evet