Hiç kendi fiziğinize hayranlık duydunuz mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hiç kendi fiziğinize hayranlık duydunuz mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Genel olarak fizigimi beğeniyorum ama birazdaha boyum uzun olsun isterdim aynaya baktığımda Özellikle bir iki yerime çok hayranlık duyuyorum
EİG için teşekkür ederim 🙏🙏
Rica ederim
Güzel bir pumptan sonra hele. 😏
Cevap
7Cevap
Hayır bir gün bir kez bile hayran olmadım kendime.
Kimseden üstün de değilim altta da normal bir fiziğim olduğunu düşünüyorum.
Evet ama şu aralar kilo aldım yavaş yavaş veriyorum
Duyuyorum dostum işim çok zor ya. 😅😅
Bir insan davut heykeli gibi nasıl yaşar k?
Tabiki, kendimi seviyorum.
Evet bazen cok ince oldugum icin
Her gün her dk her saniye her salise
Her zaman😇
Her an her dk hayranım kendime
25 yaşındaki halim çok güzeldi.
Canım kendim 😍
Tabiiki
hayır ama kötüde bulmuyorum
Evet duyuyorum
Evet
Evet
hayır duymadım duymak ta istemiyorum
Duymadım gadaşı
Her zaman
Nadir
Arada oluyor öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar