Estetik yaptırdıkça daha çok yaptırasım geliyor, bağımlı mı olmuşum?

Oncelikle merhaba , yasim 21 ve estetige bagimli oldum yani ilk 20 yasimda dudak dolgusuyla basladim daha 1 ay olmadi elmacik dudak cene dolgusu yaptirdim hepsine 0,5ml yaptirdim simdi yine yaptirmak istiyorum ma bu sefer 1ml ve goz botoxu yaptirmak istiyorum fox eyes yani farkindayim bagimlioldum yani zaten bastan guzeldim Ama estetik yaptirinca daha guzel oldugumu gorunce daha fazla istiyorum yani ailem se karismiyo ondan daha fazlasini istiyorum yani bagimli gibi biszy oldum yani tehlikeli bisey mi bu

Estetik yaptırdıkça daha çok yaptırasım geliyor, bağımlı mı olmuşum?
Cevapla