Ben göbek ile diz aramı seviyorum. Gerçi yüzüm de güzel.
Bakalım çoğunluk neresini seviyor?

Ayak - Diz
Diz - Göbek
Göbek - Baş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben göbek ile diz aramı seviyorum. Gerçi yüzüm de güzel.
Bakalım çoğunluk neresini seviyor?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Beynimi seviyorum en çok.
anladığım kadarıyla göbeğin popon ve malum yerin konusunda iddialısın.
kendim ile barışığım ben tamamını seçiyorum eh biraz karizma diyelim konu kapansın
Karar veremedim aslında her yerimi çok seviyorum ama diz ile göbek arasını seçiyorum 😅
Fiziğimi ve yüzümü genel olarak çok seviyorum. Kızlar ise en çok maalesef popomu seviyor ve bu çok saçma.
Kulak arkamı seviyordum, son zamanlardan sonra ondan da vazgeçtim.
Genel olarak her yerim
Cüzdan nerdeyse o kısım :D :D
Omuzlarım geniş o yüzden
İlginçmiş 😀 sevdiğim yeri söylemem
göbek ve diz aranı mı seviyorsun 😂😂
Ense kısmını seviyorum
Her yerimi seviyorum 😀
Göbek bas
ayak
Popomu seviyom