29 yaşındayım ama 22-23 gösteriyorum, neden sizce?

saç dökülmesi yok, kırışıklık vs yok yüzüm bebek yüzü gibi, canlı ve dinç vs. neden sizce?

hayatımda hiç zor işte çalışmadım ve spor vs yapıyorum sinir stres az olduğu için saçlarım yerinde.

Güncellemeler
+1 yıl
genetik mi yoksa saydığım sebeplerden mi

Güncellemeler
+1 yıl
berber akranı gibi konuşuyordu (22) 29um dedim daha benden küçüktür sandım diyor o derecede özellikle sakallarım kısayken. sakallarım gür olduğu için bırakınca 25 gösteririm.
29 yaşındayım ama 22-23 gösteriyorum, neden sizce?
Cevapla