Bütün kızların birbirine benzemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özellikle son bir kaç yılda bakıyorum. Hemen hemen bütün kızlar birbirinin aynı. Dudaklar botoksu burun aynı, göğüsler zaten üç aşağı beş yukarı aynı yerden destekleniyor. Popo olayına gelince bimde satılıyormuş 🤣 . Zannedersinki hepsi aynı fabrika çıkışlı. 😀

O değil de sevgilileri aldatsa ve sana benzettim deseler inanmazlar. Adam benzetmiş olabilir.

Neyse sizin bu konu hakkındaki görüşleriniz nedir?

Bütün kızların birbirine benzemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla