Popis korkusu ne alaka anlayamadim profilini acan veya fotograf paylasan biri degilim bu bir tercihtir. Yorumlara acik ol bence küfür hakaretle bir yere varamazsin yasina veriyorum senin yasitlarina ders veriyorum ben nu donemlerde normal canim ergenlik donemleri gelisim cagi
Ay ne bok olduğu bile belli değil sen de kimsin kuduruk velet? Senin gibileri ben aç götürür susuz getiririm şimdi geldiğin köye geri dön baban almasın ayağının altına malum dayak yemekten gelmişsin bu hale el aleme sallıyorsun çok zor olmalı sevgisiz büyümek ayriyeten bir o*spu evladı olmak..
Sizden puan isteyen yok mahremimi herkese acan da yok sadece insanlarin kendilerini mukemmellik algılarına sokmalari saçma geliyor yok iste kardesim illa kendini neden ovuyorsun. Belli kaliplara uydurmaya calismayin kendinizi oldugunuz gibi güzelsiniz kucuk buyuk fark etmez kendinizi kabullenin once
Sevgisiz buyumedim cok guzel bir ailem var. Velet de degilim ogretmenim ben. Sense ozguvensizin tekisin. Sana bisey diyen bile yok kufur edip duruyorsun kendini kufur etmeden anlatabilecek kapasitede bile degilsin maalesef
Bu arada seni s*k kafalı kaşar.. hâlâ büyük ve dik göğüsün farkını bilmiyorsun kendine kadın deme bence.. ayrıca benim vücudum hakkında yorum yapmak senin gibi bi s*rtüğe kalmadı seni yolarım ben anladın mı? Şimdi sg gözüm görmesin seni kaybol ucuz aptal
Ozguvensiz zavallinin tekisin sikayet edebilirsin mesajlarin hakaret dolu sen zararli cikarsin 😉 profiline bakinca cahil, okumamis, ve her turlu halti yiyen bir şahsiyet oldugun da ortada zaten. Acidim sana zavalli bir yasam
Bayılıyorum cidden senin gibi kudurukları görünce egom okşanıyor ne mükemmelim ya herkes ben olmak istiyor varlığım herkesi delirtiyorum sürekli çamur atıyorlar ahha topunuz ben edemezsiniz ucubeler o yüzden uğraşmayın haddini de aşma seni doğduğuna pişman ederim kadın düşmanı pislik seni
Kadin düsmani ne alaka ben sana cirkin mi dedim baska bir sey mi dedim okudugunu anlama kıtlığın mı var? Once bunu ogren gogüslerinin kucuk oldugunu soyledım dolgun falan yazman komık geldi sana soyledigim tek sey kendini oldugun gibi kabullenip dayatilmis guzellık kalıplarına uymaya calısmaman ve her halinle guzel oldugun bunu yukarda defalarca yazdim ama tek bildigin sey kufur ve hakaret etmek cunku okudugunu anlamakta zorluk cekiyorsun. Her zaman hemcinslerimin yaninda olmusumdur sana sadece uzuldum sırf bir erkegin dikkatini cekmek İcin oram dik buram dolgun yazman seni düsürür kadin dostu olarak sana tavsiye kendini alcaltma her halinle yucelt benliginle ve uslubunu da bir an evvel duzelt bence yoksa omur boyu iletisim sorunu yasarsin
Ay ezik bide makale yazmış bana kuduruk ahmak senin gibi çürükleri ben çoktan aştım çoluk çocukla uğraşamam git insan ol öyle gel senin daha benim seviyeme ulaşmana çok var sen karaktersiz bi eziksin yaptığın yorum o kadar aptalcaydı ki utan bence bi b*k yedin tamam hatanı kabul et artık konuştukça batıyorsun tanımadığın insanların hakkında yorum yapmak yargılamak sana kalmadı tabi aile terbiyesinden kaynaklı bir şey diyemem bir an önce tedavi ol istediğin kadar zırla ne okuyacağım nede cevap vereceğim şimdi git ağla benim gögüslerim dik diye 🤪
Kızlar Ne Diyor
Bu sashi ne yasıyor lan memesi yok bile dimdik demis sjdjdjjd
Nerden biliyorsun
Yiyorsa gel özele atayım kaşarcık
Fotodan belli. Sensin kasar herkese memeni mi atiyorsun hemen alşdjjshzhs
@sashi nude mi atacaksın
Ay korkak seni gelsene özele bak senin o g*tünü nasıl ikiye ayırıyorum kıskanç varoş
Canim neyini kiskanacagim güldüm sadece olmayan seylerini ovenler komik geliyo yoksa yok de iste ne uzatiyorsun
popiş korkusundan gizlenen bi s*kikle daha fazla muhatap olmicam seni kukusu çürük şimdi sg köpek
Birbirinize kızmayın tatlılarım. İkinizin memesi de güzeldir
Bence s*kilmekten erimiştir her tarafı o yüzden gizleniyo
Popis korkusu ne alaka anlayamadim profilini acan veya fotograf paylasan biri degilim bu bir tercihtir. Yorumlara acik ol bence küfür hakaretle bir yere varamazsin yasina veriyorum senin yasitlarina ders veriyorum ben nu donemlerde normal canim ergenlik donemleri gelisim cagi
İkiniz de özele gelin öyleyse. Puan vereyim
Ay ne bok olduğu bile belli değil sen de kimsin kuduruk velet? Senin gibileri ben aç götürür susuz getiririm şimdi geldiğin köye geri dön baban almasın ayağının altına malum dayak yemekten gelmişsin bu hale el aleme sallıyorsun çok zor olmalı sevgisiz büyümek ayriyeten bir o*spu evladı olmak..
Sizden puan isteyen yok mahremimi herkese acan da yok sadece insanlarin kendilerini mukemmellik algılarına sokmalari saçma geliyor yok iste kardesim illa kendini neden ovuyorsun. Belli kaliplara uydurmaya calismayin kendinizi oldugunuz gibi güzelsiniz kucuk buyuk fark etmez kendinizi kabullenin once
Sevgisiz buyumedim cok guzel bir ailem var. Velet de degilim ogretmenim ben. Sense ozguvensizin tekisin. Sana bisey diyen bile yok kufur edip duruyorsun kendini kufur etmeden anlatabilecek kapasitede bile degilsin maalesef
Sadece kendini yersiz ovmene guldum komigime gitti sana cirkinsin vb bisey dedim mi?
Bu arada seni s*k kafalı kaşar.. hâlâ büyük ve dik göğüsün farkını bilmiyorsun kendine kadın deme bence.. ayrıca benim vücudum hakkında yorum yapmak senin gibi bi s*rtüğe kalmadı seni yolarım ben anladın mı? Şimdi sg gözüm görmesin seni kaybol ucuz aptal
Bence daha fazla hakaret etme babam asker nisanlim da polis basina belayi sen alirsin haddini asma
Bizim de aile avukatımız var seni bana laf atmaktan şikayet ederim önce bunu bil şimdi kaybol burdan yeterince havladın kuduz
Ozguvensiz zavallinin tekisin sikayet edebilirsin mesajlarin hakaret dolu sen zararli cikarsin 😉 profiline bakinca cahil, okumamis, ve her turlu halti yiyen bir şahsiyet oldugun da ortada zaten. Acidim sana zavalli bir yasam
Bayılıyorum cidden senin gibi kudurukları görünce egom okşanıyor ne mükemmelim ya herkes ben olmak istiyor varlığım herkesi delirtiyorum sürekli çamur atıyorlar ahha topunuz ben edemezsiniz ucubeler o yüzden uğraşmayın haddini de aşma seni doğduğuna pişman ederim kadın düşmanı pislik seni
Kadin düsmani ne alaka ben sana cirkin mi dedim baska bir sey mi dedim okudugunu anlama kıtlığın mı var? Once bunu ogren gogüslerinin kucuk oldugunu soyledım dolgun falan yazman komık geldi sana soyledigim tek sey kendini oldugun gibi kabullenip dayatilmis guzellık kalıplarına uymaya calısmaman ve her halinle guzel oldugun bunu yukarda defalarca yazdim ama tek bildigin sey kufur ve hakaret etmek cunku okudugunu anlamakta zorluk cekiyorsun. Her zaman hemcinslerimin yaninda olmusumdur sana sadece uzuldum sırf bir erkegin dikkatini cekmek İcin oram dik buram dolgun yazman seni düsürür kadin dostu olarak sana tavsiye kendini alcaltma her halinle yucelt benliginle ve uslubunu da bir an evvel duzelt bence yoksa omur boyu iletisim sorunu yasarsin
Kızlar sakin olun artık
Ya kiz ufak daha anlayis gostermeye calisiyorum cok saygisiz
Ben seni neden kiskanayim ogrencim yasindasin
Ağzi bozuk anlamiyor denileni dahi
Ay ezik bide makale yazmış bana kuduruk ahmak senin gibi çürükleri ben çoktan aştım çoluk çocukla uğraşamam git insan ol öyle gel senin daha benim seviyeme ulaşmana çok var sen karaktersiz bi eziksin yaptığın yorum o kadar aptalcaydı ki utan bence bi b*k yedin tamam hatanı kabul et artık konuştukça batıyorsun tanımadığın insanların hakkında yorum yapmak yargılamak sana kalmadı tabi aile terbiyesinden kaynaklı bir şey diyemem bir an önce tedavi ol istediğin kadar zırla ne okuyacağım nede cevap vereceğim şimdi git ağla benim gögüslerim dik diye 🤪
Kalça dolgun çıkık göğüsler dimdik daha nolsun..
Senin mi
Yok dedemin
Güzelmiş
Ölçülerin kaç tatlım
?
Neden tartışıyorsun tatlım
Şu ezik o*spu ucube kaşar engelledi mi beni ahaha okadar dedim özele gel madem yemiyor neden benimle uğraşıyorsun bak ben napıcam sana izle ve gör
@sashi noluyor bebeğim.
İkiniz de sakin olun
Sinirlenme tatlım. Özelden bana atabilirsin 😘
Tkp atıyorum