İlk kez manikür yaptırdım, baş parmak tırnak diplerim acıyor. Normal mi?

Dün ilk kez arkadaşıma manikür yaptırdım tırnaklarım lale şeklinde olduğu için takma gibi güzel duruyorlardı kendisi kuaför çırağı manikür yapayım mı sana dedi bende kıramadım kabul ettim dünden beri elimi yıkarken ya da yanlışlıkla suya deydirsem bile iki elimdede baş parmaklarımda ki tırnak dipleri hem açıyor hem yanıyor bu normal mi ilk sefer için?

İlk kez manikür yaptırdım, baş parmak tırnak diplerim acıyor. Normal mi?
Cevapla