Yüzüm minyon ama vücudum değil bu kötü mü sizce?

1.48 boyunda 48-49 kiloyum yaşım da 22 yüzüm gerçekten ortaokula giden bir çocuk gibi. Üni mezunu olduğumu söyleyince herkes şaşırıyor geçen doktora gittim adam diyo ki LGS nasıl geçti 😂 Ama vücudum fazla dolgun 85-66-92 vücut ölçülerim ve balık etli duruyorum. 1.70 bir kızda bu ölçüler dümdüz durur bu arada. Ben çok basık gözüküyorum zayıflamamı önerir misiniz yoksa çekici mi böyle olmak? 35 kiloya düşmek istiyorum aslında bir yandan.

Yüzüm minyon ama vücudum değil bu kötü mü sizce?
Cevapla