Kol tüylerimi aldım böyle oldu, nasıl geçer?

Kollarimi ilk defa aldim carsamba gunu yarin bir hafta olacak asiri kızardı ve sivilce cikti bazi kisilerin de basina gelmis ama onların 3,4 gune gecmis bir de benimkinde gram azalma yok ya (fotodaki sadece yarisini cekebildim cogu yeri boyle)
Kol tüylerimi aldım böyle oldu, nasıl geçer?
Kol tüylerimi aldım böyle oldu, nasıl geçer?
Cevapla