Kollarimi ilk defa aldim carsamba gunu yarin bir hafta olacak asiri kızardı ve sivilce cikti bazi kisilerin de basina gelmis ama onların 3,4 gune gecmis bir de benimkinde gram azalma yok ya (fotodaki sadece yarisini cekebildim cogu yeri boyle)
Geçmiş olsun, sanırım hijyene pek dikkat etmemişsin ve enfekte olmuş kolların.. steril suyla yıka ya da alkolle günde bir kez temizle, kolonya da iyi gelir iyileştirir. Geçmez ilerlerse mutlaka doktora git yaraya çevirmesin
Ağda mı epilasyon aleti mi? Muhtemelen alerji yaptı 1 hafta sürmesi pek sağlıklı değil bir cildiyeye görün ve tüylerini aldıktan sonra asit içeren şeyler dokundurma. Doktora gidene kadar da duş jeli ve benzeri şeyler sürme
Biri bunun icin cildiyeye gitmis doktor gecer deyip yollamıs yani krem falan yazmiyormus zaten bende madécassol var oda tahris olan bölgeye kizarikliklara ve yanan bolgeye iyi geliyormus onu kullaniyorum suanlik
Bende epilatör kullandığımda bu şekilde oluyor misal kolumu alsam tüm vücudum kızarır kaşınır doktor bana bir hap önerdi onu kullanıp sonra almam gerektiğini söyledi diğer türlü cildiyeye gittiğimde atak olarak geçiyor 🤷🏻♀️
Hayır ben direkt acile gitmiştim çünkü tüm vücudum reaksiyon göstermişti ama ondan sonra ilacı kullandıkça azaldı 1 hafta falan sürüyordu önceden kızarıklık sönmeye başlamıştır seninki de
Ohooo sen baya tahriş etmişsin. Öncelikle koluna bir şeyler sürmeyi bırak. Daha fazla tahriş etme. Sana ilk tavsiyem dermatologa görün, Bir de neyle aldın sen burayi