Kendimi çok çirkin hissediyorum burnum falan çok kötü diğer kızlar gibi güzel deilim kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmaliyim?

tipimden dolayı bazi insanların beni sevmediğini düşünüyorum
Kendimi çok çirkin hissediyorum burnum falan çok kötü diğer kızlar gibi güzel deilim kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla