Havasından mı? Suyundan mı? Stres mi? Spor mu? Neden bizim kadınlarımız erken yaşta dagılıyor 


Çünkü genleri daha güzel ayrıca sağlıksız yaşamıyorlar ülkelerinde stres yok ya da kötü durumlar ile daha az karşılaşıyorlar. birde spor yapıp dengeli besleniyorlar öyle tatlıları börekleri gömmüyorlar direk..
Yurt dışına gitmediğin çok belli. Ben 30+ olup fiziği düzgün kadın görmedim. Genç kadınların iyi genelde ama Türk ve genç kadınlarının da fiziği gayet güzel
algıda secıcılık senın kı
Seninki öyle asıl.
Cevap
3Cevap
Türk erkeklerine ne demeli kil fışkırıyor atletle göbek 3 aylik hamile gibi , kafasinda saç kalmamış …
Su an ki kizlar cok bakımlılar yurt dışındakiler de çoğu kılolu obezitete..
Ben kendimi bilirim banane elın adamından
Ozaman sende geneleme yapma olur mu kadinlarin üzerinden
Yaparım ben genel olyle
Ozaman türk erkekelri sen dahi kafasinda saç kalmamış göbek öne kaymış tipsiz bakimsizinizzz
Göbek one kaymıs mı gorunuyor
Ya bi git o foto fake almış internetten fotoyu koymuş profiline
😂 rzil
😂😂😂😂 a101 boxerlı fake foto bul boyle
Skdr ya fake foto kac tane gördm böyle
Allah bilir ya kekonun tekisinindir
😂 peki
Türk erkekleri neden hayal görüyor? Yağ tulumu olan pek çok yabancı kadın mevcut.
İstisnalar kaideyi bozmaz
Hiç yabancıların içinde yaşadın mı? İstisna yok. Bu bir gerçek.
Gercekleri gizliyorsun sen
Hiç yabancılar içinde yaşamayıp, sadece soayal medya da bakıp ve turistlerin geldiği bölgede ki insanları izleyerek tespit yaptığını sanıyorsun.
Hayır cok fılm dizide izledim
Stres olabilir 3 sene atanamadım resmen yaşlandım saclarim ağardı
Evet pskoloji etkıler
kendilerine bakiyorlar. hamur isi yemiyorlar aw ondan. bizimkilerin gobekleri benden fazla aq dkskskhd
Alakası yok. Biri demis ki göbekleri benden fazla yani ne alaka? Gayet fit kadın var bir sürü ben de dahil
Heee 18 yaşında fit
Kim 18 yaşında?
Neyse 10 sene sonra konusalım
Ya defol bence
Kes
İç güzellik yok bir kere hemen şirretlik
Düzgün yorum yazsaydın düzgün cevap alirdin
Sen neden cizgini bozuyorsun ki 10 sene sonra goruselım dedım
Ne alaka
10 sene sonra görüşelim ne alakaa
Bakalım kendıne bakmısmısın ergenlıgın başlarında konusmak kolay
Ama hemen hakaret
Hakaret etmedim
Defol bir hakarettir kaba bir söz
Off tamam ya
😂😂😂 kızma bu kadar geyık burası
Devlet sahip çıkıyor yük olmuyor onlara da kendine bakmak kalıyor
Spor yaptıkları için bizimkiler hamuru şekeri yiyip evden çıkmıyor on yıldır koşmayan arkadaşlarım var ya uzun süre değil şöyle yüz metre falan
Bakımlular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?