Maalesef cildim kuru ama uygun nemlendiriciyi bulamıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Annemin öyle. Hemen kurur, pul pul dökülür. Neler neler denemedi ki :( Atopik cilt diye bir şey duymamıştım, inceleyeyim ürünü. Etki ederse duacınız olurum :D
Kuru bir cilde sahibim ne kadar nemlendirsemde özellikle duştan sonra aşırı kuruluk hissediyorum yaz ayları sıcaktan kış ayları soğuktan engelleyemiyorum hiçbir şekilde çözüm arıyordum nedenini öğrendiğim iyi oldu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bilmiyordum neyseki yaşamıyorum yaşayan olursa söylerim bu bilgi sayesinde öğrenmiş oldum teşekkürler
Benim de cildim çok kuru. Markalı kremler ne yazık ki etki etmiyor. Sadece avon kremi etki ediyor. Ne varsa eskiler de var sözü gerçekten doğru. Bunun dışında bol su tükettiğimde de vucüdum toparlanıyor.
Sanırım bu tür cilt yapısına sahip olan insanlar vücudunu daha fazla nemlendirmeye ihtiyaç duyuyor çünkü normal bir insan vücuduna insan bedenine göre daha kuru bir cilt ile karşı karşıya oluyorlaR
Atopik bir cildim oldugunu dusunuyorum cunku bu kadar kuruluk ve kasinti normal olmamakla birlikte cok rahatsiz edici ve bu urunu kullanmayi dusunuyorum Yorumlari okuduktan sonra hemen siparis vericem : l
Keşke kuru olsa yağlı benim cildim bakımı zor ama cildim sürekli nemli olduğu için yaşlanınca kırışıklarım daha az olacak :) Hayatın tuhaf örüntüsü bu bir yerden alıp başka yerden veriyor..
Arkadaşımın kol ve bacaklarında sürekli olarak kuruluk ve buna bağlı kabuklanma oluyor. Birçok şey denedik ama hala devam ediyor. Hemen Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi önermeye gidiyorum ona
Bu soruna genellikle ensemde rastlıyorum. Daha önce bir çözüm aramadım şiddetli olmadığından dolayı ama sıcaklar arttıkça daha da kötüleşiyor bu yüzden Bepanthol'un bu ürününü deneyeceğim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bilmiyordım sebebi neyden kaynaklı tam olarak cözümü nedir
Aslında insan cildi ile ilgili çok büyük bilgi sahibi olmak lazım hormonsal durumlar bile çok etkileyebiliyor. Bu yüzden erkek ciltleri az bakımla bile tertemiz olabiliyor. Güzel yazı olmuş.
Benimde bazen mevsim geçişlerinde başıma geliyor bu cilt kuruluğu pul pul olma olayı özellikle o dönemde kullandığım birtakım kremler kullanıyorum ama bu ürünü merak ettim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Bana da bişeyler önerebilir misiniz kararmalar için
benim bu aralar kendiliğinden yara almaya başladı
hassas bir cilt yapımız var. Bakımı çok zor. Çünkü doğal bir neme ihtiyacımız var, yağa değil
Atopik cildi olanların en büyük sorunu düzenli bakımlarını yapmaması aslında
Nemli bir cilde sahibim, hatta o kadar nemliki sıkılmak üzereyim
eoksijen. com dan bepanthol aldım piyasaya göre çok uygun ve orjinal ürün onu kullanıyorum
Tek kullandığım krem diyebilirim cildimi mutlu ediyor...
çok kuru ciltliyim ama nemlendirici sürsem bir anda yağ bombasi oluyorum
Güzel bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
ben çokk kuru ciltliyim bephanthol cidden işe yarıyor btw bu arada
Hyr yeni öğrendim muhtemelen öyledir teşekkür ederim ❤️
Cildin kuru yağlı olduğunu doktor belirlemez mi
Maalesef bazı kişilerin bağışıklık sistemi zayıf oluyor. Vücut virüsü bu şekilde vücuttan atıyor.
Mineral oil.. Yani mineral yagi Cok derin Bir yaglandirici kuru. Catlayan ciltlere karsi.
Doğru nemlendirme uygulamalarına ben de ihtiyaç duyuyorum
limon candır. Kimyasal yerine limon ve zeytinyağı karışımı en iyisidir
3 yıldır hemen hemen her ürününüzü kullanıyorum efsane hepsi.
Faydalı bilgiler için teşekkür ederiz elinize sağlık ❤️
Bepanthol sevdiğim bir marka
Bepantol çok güzle bir krem bütün her şeye iyi geliyor
Maalesef cildim kuru ama uygun nemlendiriciyi bulamıyorum
Annemin öyle. Hemen kurur, pul pul dökülür. Neler neler denemedi ki :( Atopik cilt diye bir şey duymamıştım, inceleyeyim ürünü. Etki ederse duacınız olurum :D
evet atopik cilt en zor cilt tiplerindendir maalesef bende de var ve surekli kuruyor cildim
Çok kuru ve atopik bir cilde sahip olmadığımi farkettim ama ablam öyle bu bilgileri onlarla paylaşacağım teşekkürler
Verdiginiz bilgiler mükemmel teşekkürler efendim begendim
Bilmiyordum ögrendim şimdi. Benim cildimde kuruyunca kaşınıp kızarıyor.
Kuru bir cilde sahibim ne kadar nemlendirsemde özellikle duştan sonra aşırı kuruluk hissediyorum yaz ayları sıcaktan kış ayları soğuktan engelleyemiyorum hiçbir şekilde çözüm arıyordum nedenini öğrendiğim iyi oldu
Bilmiyordum neyseki yaşamıyorum yaşayan olursa söylerim bu bilgi sayesinde öğrenmiş oldum teşekkürler
Benim de cildim çok kuru. Markalı kremler ne yazık ki etki etmiyor. Sadece avon kremi etki ediyor. Ne varsa eskiler de var sözü gerçekten doğru. Bunun dışında bol su tükettiğimde de vucüdum toparlanıyor.
Bepantol ürünler ile c, ldinizi güzelleştiriniz.
Bilgilendirme için gerçekten çok teşekkür ederim. Galiba kuru Bi cilde sahibim lakin bazen fazla yağlanabiliyor. Çözebilmiş değilim
Sanırım bu tür cilt yapısına sahip olan insanlar vücudunu daha fazla nemlendirmeye ihtiyaç duyuyor çünkü normal bir insan vücuduna insan bedenine göre daha kuru bir cilt ile karşı karşıya oluyorlaR
Atopik bir cildim oldugunu dusunuyorum cunku bu kadar kuruluk ve kasinti normal olmamakla birlikte cok rahatsiz edici ve bu urunu kullanmayi dusunuyorum Yorumlari okuduktan sonra hemen siparis vericem : l
benim de yüzüm böyle çok su içip nemlendirmeye ihtiyaç oluyor
Bephantol kadar iyi onaran ve koruyan marka yok gercekten
Kuru bi cilde sahip değilim ipeksi ve yumuşak nemli güzel bi cildim. var ama genede sabah akşam nemlendirici kullanırim😊
Bendede bu sorun var. Simdi adini ogrendim bende
Çok güzel krem.. aşk yarasına bile iyi geliyor 🙂😅
Sihil değil mi bu dediğin fazla güneş sıcağından oluşan deri hastalığı hani
#Hükümdar
çok güzel bir içerik kuru cildi olan biri olarak beğendim
zaten pek alternatifi yok herkes bunu kullanıyor
Cildim. hic kuru kalmiyor surekli terliyoruz havalardan ötürü
Ellerine emeğine sağlık güzel bir paylaşım olmuş.
Keşke kuru olsa yağlı benim cildim bakımı zor ama cildim sürekli nemli olduğu için yaşlanınca kırışıklarım daha az olacak :) Hayatın tuhaf örüntüsü bu bir yerden alıp başka yerden veriyor..
Arkadaşımın kol ve bacaklarında sürekli olarak kuruluk ve buna bağlı kabuklanma oluyor. Birçok şey denedik ama hala devam ediyor. Hemen Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi önermeye gidiyorum ona
Bu soruna genellikle ensemde rastlıyorum. Daha önce bir çözüm aramadım şiddetli olmadığından dolayı ama sıcaklar arttıkça daha da kötüleşiyor bu yüzden Bepanthol'un bu ürününü deneyeceğim.
Bilmiyordım sebebi neyden kaynaklı tam olarak cözümü nedir
Aslında insan cildi ile ilgili çok büyük bilgi sahibi olmak lazım hormonsal durumlar bile çok etkileyebiliyor. Bu yüzden erkek ciltleri az bakımla bile tertemiz olabiliyor. Güzel yazı olmuş.
Benimde bazen mevsim geçişlerinde başıma geliyor bu cilt kuruluğu pul pul olma olayı özellikle o dönemde kullandığım birtakım kremler kullanıyorum ama bu ürünü merak ettim.
Biri demiski hem kuru hem yağlı bir cilde sahibim.
Beynim yandi arkadaş düşünüyorum bi saattir nasıl mümkün olabiliyor bu ya.
Cevabın güzelim konunun onune geçti ☺️🤭
Kız arkadaşım denemek için sabırsızlanıyor..
Tam tersi. Cildim çok yağlı. Ama yine de ellerimi sık yıkadığım için nemlendirmek gerekiyor.
Cildim kuru ve yağlı bakım kremleri kullanıyom bunu deneyecem
Düzenli kullanmak gerekir ama yoksa bir işe yaramaz
Hava çok sıcak sadece kışın kullanmak gerekir
Çok yağlı bir cildim var baş edemiyorum gerçekren
Bu platformda daha ne öğrenebilirim diyordum.. Teşekkürler..
Benim cildim çoğu zaman kışta kuruyor. Kuruyan kısımları Bepanthol ile nemlendiriyorum.Teşekkürler!
Benmde ayni yazdiklari gibi stres yaptigimda kasiyoe ve kabariyor anlamadim gitti bend ekasiyorum snra yara oluyor cok lanet bisi
senelerdir suratımda egzama vardı sakal uzatınca kaşıntı vs bu ürünle kendime geldim geliyorum teşekkkürler:)