Güzel olmadığım için evden çıkmadım, çok mu saçma?

Kendimi güzel ve çekici bulmuyorum ve dışarda birsürü güzel kız var onların yanında hiç şansım yokmuş gibi geliyo o yüzden özellikle yazın fiziğim belli olmasın diye dışarı bile çıkmıyorum birde pcos um var o yüzden vücudumda ve yüzümde ince tüyler oluyo ve hiç çıkasım gelmiyo boşuna hayatı kaçırdım değil mi?

Güzel olmadığım için evden çıkmadım, çok mu saçma?
Cevapla