Cok sınır oldum denedım rengı cok kötu dıger rengını onceden kullanmıstım bunu bırakıp onu alsam anlasılırmıyım?

Cok sınır oldum denedım rengı cok kötu dıger rengını onceden kullanmıstım bunu bırakıp onu alsam anlasılırmıyım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Doğru bir davranış olmaz bu. Bu arada renk benim hoşuma gitti 😅 bazen oldukça zevksiz şeyler hoşuma gidebiliyor 🙈
Ahahhaha yalancısın gülsünler dıye dıyon dımı
Hayır ciddiyim...
Mağazanın içinde kamera vardır. Bence hırsız damgası yiyebilirsin.
Ya ozmn iade kabul etsınler degısımde etmıolar yakalanmam bence ya ama barkod satın alınca otmuyormus bunu almadım ya otermıkkı?
Töbe bismillah bu ne ölmüş de dudaklar morarmiş gibi 😱
Evet bu ruju cıkaranın ben taa
Kaç para verdin buna
150
Yuhh😱
dudaklarını göstermek için mi bu soruyu sordun? :)
Dolgunluğu şahane ama🫠
Senin dudaklarına her şey yakışır
Bu ne kızz iğrenç
Asırı kötüüüü
Kendı rujsuz dudak rengım bın katsr sksks
Elbette ten renginden belli
Ne bulduysa süren çingenlere dönmüşsün dışarıda görsem kahkah atarım
Ahahah sürüp gezmedım hemen deneyınce çıkardım
Jsjdjdjdjjr sevgilim olsan ve bu rujla gelip beni öpmeye kalksan önce ıslak mendil var mı yanında diye sorarım
Abartma ya :(
Bu ruju kendi dudağımda görmek istemem sjdjdjjedjj
Waooowww Zenci dudağı😋😍
zenci dudagi gibi