Artık normal olan sütyen giymemek mi? Ne bu sütyen nefreti?

Ben ergenliğimden beri giyiyorum çünkü annem giy dedi ok dedim çok da sorgulamadım rahatsız da etmedi zaten, o zamanlar gayet normaldi bu durum şimdi ise kimi görsem sütyen rahatsız ediyor da geceleri cikariyorum da keske giymek zorunda olmasak da en son yıllar önce giydim de. Peki niye? Diyorlar ki zararlı. Annelerimiz anneannelerimiz yıllarca giydiler hiç sutyen giymekten ölen var mı yoo nereye zararlı, ona bakarsak pantolon giymek de zararlı bacagimiz kapali kaliyor gun boyu baldırımız çıplak gezelim. Bir de ben sütyenle daha rahat ediyorum, çünkü ben hareket ettikçe gövdemde iki ayrı organ kıpırdayıp beni rahatsız etmiyor, diğer kızlar nasıl böyle düşünmüyor anlamıyorum. Sizin durumunuz nedir sizce sütyen giymemek yeni normal mi? Ne bu sütyen nefreti

Artık normal olan sütyen giymemek mi? Ne bu sütyen nefreti?
Cevapla