Manikur yapiyo musunuz ya da yaptırır misiniz? Ben evde yapıyorum tam olmasa da deniyorum?


manikür yapmıyorum zaten çok şükür ki tırnaklarım yapı şekli ile hiç ihtiyacım yok ben tırnaklarımı törpülemem bile kendi kendi uzar ve şekillenirler küt şekilde
Yapmadım ama kızlar genelde yapıyor ve daha bakımlı olması güzel görünmesi için tercih ediyorlar resimde gibi bence güzel oluyor yaptırdıkları zaman
Cevap
15Cevap
Yılda bir nalbant toynak temizliği yapıyor yetiyor bana
Tırnaklarıma gerekli bakımı gayet iyi yapıyorum düzenli şekilde.
Hayır. Merhaba konuyla alakası yok sorucağım sorunun rica etsem profil fotoğrafıma bakıp benim yüzümü (tipimi) objektif bir şekilde yorumlayabilir misin 25 yaşındayım beğenmiyorum kendimi sence nasılım?
tırnaklarımı keserken bazen yamuk veya sivri olarak kesiyorum böyle olunca törpüyü alıp parmaklarımın başına geçiyorum
Yapmıyorum güzel olmuş
Teşekkür ederim
yapmaya çalışıyorum 😂
Hiç yapmadım bu zamana kadar ihtiyaç duymadım
Parmaklar kadar ince bacak 😁
Bence gayet güzel duruyor.
Ben yapmıyorum, ama çok şükür ki; tırnaklarım doğuştan manikürlü gibi.
😁
On numara beş yıldız duruyo kiz
Bana da yapar mısın lütfen
kime yapiyorsun
Kendime
ne güzel tek elinemi
Cok tatli
ellerin çok hoş :)
Ah ellere bak
İyi aferin
Güzel olmuş
Olmuş ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?