Kızlar göğüs ucu kapatıcı ped kullanan var mı aşırı pişmanım?

bugün onu taktım. güya bu amaçla satılıyo göğüse yapıştır çık südyene gerek kalmıyor. aynada asla göstermiyor. ama bugun foto çekildik bi baktım uç gözüküyo. dedim nasıl olur. bidaha südyen harici asla antin kuntin seyler takmicam o fotoyu da insanlar gördü. arkadasa sildirdim sonra shopladım orayı geri attırdım ama rezil oldum bi kere.. bidaha asla göğüs pedi kullanmicam. ne düsünüyorsunuz , baya rezil olmuş hissediyorum, insanlar da sanacak hiçbir şey giymedim..

Kızlar göğüs ucu kapatıcı ped kullanan var mı aşırı pişmanım?
Cevapla