Herkese merhabalar arkadaşlar sizce doğal erkek mi yoksa metroseksüel erkek mi
Doğal erkek
Metroseksüel erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkese merhabalar arkadaşlar sizce doğal erkek mi yoksa metroseksüel erkek mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İkisi arasında olsa olmaz mı? temiz ve bakımlı olması yeterli bence. bir şey olmasına gerek yok yani.
Olur
Bencede olur :D misal ben :P
Herkesin kendi tercihi
Sizce hangisi
Kadın veya erkek ben her zaman sadelik ve doğallıktan yanayım
Ben de öyle
nekadar metroseksieül erkek vrsa alayının mk
Neden öyle dediniz
cevap verdim aslında. erkek dedğin doğal olur. erleğin güzelide olmaz. erkek dedğin maymundan hallice olur. neymiş o metroseksel falan . kızıyorum. temiz ol, eline yüzüne bak, kşilikolarak kendini geliştir, saygılı ol yeter.. ne o kaş göz almalar, dar paça çorapsız kısa pantalonlu takım giyinmeler. botokslar, saça spreyler. manikürler, pedikürler. saymakla bitmez.. erkek eli biraz nasırlı olucak
Evet haklısınız
kadın bakımlı olsun. kız erkek yanyana bi bakıyorsun adamın kaşları kadından daha biçimli.. yaaa Allah aşkına... erkek erkekliğini kadın kadınlığını bilsin
böyle yazdım falan ama korkumdan gizli diilim yani cvp verirken
Doğru ama yapan çok var
🤷♂️
😊
yanlış anlama, oltalamıyorum.. gerek yok gizli olmaya🤷♂️
Peki
valla bak🤷♂️
Tamam 😁
inan bak😀
Benim gibi olan erkek
Hmm
Tabi 🍊😀
Metroseksüel
Hmm anladım
Sen 🤩
Tamam
Devam jsj
Metroseksuel erkeği tercih ederim
Hmm anladım
Metro ne
Bakımlı erkek
Doğal erkek diye dağ ayısı demiyosun dimi
Hayır öyle demiyorum
Senin tercihin ne
Doğal erkek
Yaşın doğrumu
Evet doğru
Abla sizin yaşınızda ki kadınlar neden kendinden küçük erkeklere şans vermiyor
Küçük olduğunuz için
Yaş sadece sayı değilmidir
Herkes için değil
Sizin yaşınızda gibi takılsam zaten olgun duruyorum şansım artar mı giyim duruş yanlış anlama diğer kadınlar için soruyorum
Olabilir