Güncellemeler
+1 yıl
İğrenç durduğunu düşünüp şort giymediğim bacaklarımı attığım soru soru süper soru seçilmiş abi inanmıyorum drlfmrşgmglgm
Güncellemeler
+1 yıl
ya böyle hayatın. sevicem çok bunaldım. kardeşim gibi bir gün. Bu sitenin de * koyayım. bacım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Hiç bacakları olmayan insanlara göre harika gadası
Çok kötü yani😂😂
Ben bu soruyu silemiyorum süper soru seçilmiş. Resmim de kalsın istemiyorum. Nasıl silerim sizce? Nereye mesaj atmam lazım
Yardımcı olmayacaksan de bekliyorum bende cevap verecek diye bilmiyorsan bilmyioım diyebilirsin
Gayet normal düzgün bacak işte. Milenaya mektuplar sanırım :)
Evettt😂 teşekkürler..
Rica ederim, keyifli okumalar :)
Vitamin ve keseleme ile daha iyi görünür, kötü değil kafaya takacak kadar.
Keseleme mi 😃 kirli mi duruyorum alwndldmf
hayır kan akışı olup o lekeler gidiyor.
Teşekkür ederim öneri için
Bu lekelerin ya d a pembesi görüntünün adı var mı yani ne yazsam daha fazla öneriye ulaşırım
Cilt lekesi diye geçiyor, keseleme ve vitaminler, güneş ile geçiyor. Bacağın güzel zaten, ben mükemmel olmasını istersin diye önerdim. Kalın bacak kilodan dolayı değilse erkekler için genelde çekici bulunur kadınsı his verdiği için.
Tamamdır teşekkür ederim :)
Kafka okuyan bir kızın bacağı kötü olamaz. ))
😍😍
NickName de MILENA'dır kesin))
Burada değil ama bir hesabım da evett milena. Kim olduğum anlaşılır tanıyan çıkar belki diye kitap ismini karalamaya çalıştım ahahah😂😂
"Son gün de ilk günkü gibi beklerim, severim Milena"
Ben bir sıkıntı görmedim ama bir sıkıntı görüyorsanız bence şimdiden hastaneye randevunuzu alın. Saygılarımla.
Bakim yapıyormusun ve ne ile alıyorsun tüyleri
Ağda ile alıyorum. Çok şort etek vb giyen bir insan değilim diye çok baım yapmıyorum açıkçası bacaklarıma. Neden
Ağda sonrası temizlik ve gözenekleri açacak yağlı besleyici krem kullan ve kese yap tertemiz olur. Hiç fark etmez uzun kısa giymen bakım şart bu bacak için değil her aldığın yer içinde geçerli
Teşekkür ederim
Ne demek güzel olman ve bakima ihtiyaç duyman en mantıklı olan. Bizde azda olsa yardım olursa ne mutlu
Dış görünüşünu kafana takma seni karakterin için sen olduğun için seven birisini bul
Ne demek bu çok mu kötü demek dldmxiwösşed
Hayır bence güzel
Kötü değil bence çünkü bu hali bir özgünlük de katıyor sana.
Hos görünüyorsun pürüzsüz görünüyor
Çilek bacak gibi duruyor sanki ya. Hiç hoşuma gitmiyor
Alakası yok yani neresi cilek baya pürüzsüz ve hos
Tamam teşekkür ederim
Rica ederim
Cinsl uzuvdaki çirkinlik daha çekinilecek şey bence kadınlar için
Güzellik merkezi diye bir şey var. Rahatsızsan git olsun bitsin
Ten rengin öyle güzel ki tüm eksiklikleri kapatabilir gibi sanki..
Normal bir bacak yani.
Ben güzel mi kötğ mü diye sormadım ki
iğrenç demek kötü olduğu olduğu anlamına gelir ama neyse.
Kötü gözükmüyor. Biraz kalın ama
Evet öyle genetik. Eritmek için elimden geleni yaptım yoksa zayıf bir kızım sadece bacaklarım var olmadı. Böyle daha çok beğenildim ye de hoşuma gitti alıştım en son
Beyaz tenlisin neden pembemsi duruyor
Onu bende anlamadım işte. O yüzden iğrenç mi duruyor diye sordum zaten. Herkes soru hariç her şeyi dedi. Kötü göstermiyor mu bu? Naısl önerim bunu anlamadım. Küçükken annem şort giydirirmiş yoldan geçenler bembeyaz kız nazar değer dermiş nazar değdi herhalde :D çekiniyorum şort giymeye sokakta
Yok yazmıyım sağ ol :D
Benim bacağım daha çekici
Çekici mi diye sormadım
Farkındayım sadece daha iyi olduğumu söyledim
at kılı fırça ile massaj yaparsan mermer gibi olur. bir de çatlak ve selülit var mı. yoksa biraz incelmen yeterli olur. günde 5000 adım iyidir.
Normal duruyor takma kafana
Abur cubur yiyosan olaur
Denize gir bu yaz iyi gelir
Daha anlaşılır olsaydı ya
her kadında var bu
Yok pürüzsüz herkesin
mümkün değil
tecrübeye güven : )
Hddldmdşmflf
Biraz kalın gibi
Evet de sorum o değildi
Bacaklarını lazer epilasyon ile alırsan o siyahlıklar kalmaz . O siyah noktalar kol kökleri
Kıl kökleri
şu an epilasyon için durumum uygun değil de çok mu itici duruyor şort giysem dışarıda
Hayır kötü durmuyor ben sadece kalıcı çözümü söyledim
Ben birsey gormedim
Pürüzsüz duruyır ama bence duruyor mu da
Yoksa kitaptan mı dedi
Dizin görünüyor sadece buna yorum yapmak zor
Hoş bence
Pembemsi durmuyor mu
Benim hoşuma gidiyor bu
İyi de allık givi hoş pembemsi değil pütür lü iğrenç bir pembe gibi durmuyor mu
Tonu gayet güzel
Kitap olduğu için tam belli olmuyor net bir şey atabilirsen daha detaylı soyleyebilirim
düzgün çeksen daha iyi olurdu
Gördüğün kadarıyla yorumla işte amacım bacak show değil gördüğün kadarıyla
Şort giymeye utanıyorum çok kötü duruypr
iyi diyim kalın sanki biraz sağ bacağın sol bacağına göre daha pürüzsüz gibi. sanki show yap dedik
Bu pembe likler iğrenç duruyor napıcagımı bilmiyorum. Evet kalın bacaklarım
pempe kısmı secemedim
Nasıl tamamen beyaz dururum acaba kızlar da yorum yapsa sorucam. Kollarım bembeyaz mesela bacaklarım böyle duruyor ama
bir şey olmaz iyidirr
Yakından görmek gerekli.
Hayır
O pembelikler var ya pürüzlü durmuyor mu sence
Biraz ama çok abartı değil.
Peki o nasıl geçer? Beni rahatsız ediyor da
Bilmiyorum açıkçası. En son ne zaman kan tahlili yaptırdınız? Değerlerinize baktirabilirsiniz. Sağlıklı beslenin, alerjiniz varsa o tür gıdalardan uzak durun. Hafif ve tempolu yürüyüşler de yapabilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar.
Tamam teşekkür ederim :) vitamin eksikliği var bende ondan kaynaklı sanırım
Hassas bir tenin var sadece, dert etme.
Bacağın görünmüyor ki
İnsaniz olur öyle
Nasıl geçer bu görünüm çilek bacak mı oluyor ben çok rahatsızım
Yapman gereken sey belli madem oyle bakım yapmayi dene,
Değil de neyse sağ ol
Herkesin öyle değil mi
Vah vah 5 gün ömrün kalmis
Daha nasıl pürüssüz olacak bence gayet güzel..
Cok guzel bence. bana dogal ve seksi geliyor
Daha net görsem yorum yapıp fikir verebilirim
Yinede seksi
Yinede derken pürüzsüz durmuyor değil mi dldmdlf
Senin dediğinin aksine yani resimde pürüz görünmüyor. Shahshs
Pembemsi pardon
Reco bayıldı 😀
Ama soruyu sorma amacım buydu cevap ver işte ddmslkd
Pürüssüz siyah nokta görünmüyor olsa bile yinede güzel beğendim leyn 😂
Teşekkürlerr
Ne demek yav. 🙏
Niye sorumu beğenip duruyorsun çok mu beğendin sorumu sjdmdöfn
Evett 😀
Ahsjdvdıud
Uğraş dur skdjs
La olm amacın ne😂😂😂
Canım sıkılıyor yav. 😂
Benim de sıkılıyor da milletin sorusunj beğenip durmak nasıl aklına geldi eğlenmek için😂
Ahahah muhabbete gel o hade. 😀
Yok sıkılmamı sana bulaştırmayayım abhsjd
Yok yok bulaşmaz sfddfc
Yazdımm
Aldım.
Sorun edecek bir şey yok.
çok belli olmuyor kitabı kenara çekip atsaydın
kötü durmuyor
Yo, fazla görünmüyor zaten de kötü değil
Bu açıdan gayet güzel güzküyor
Değil
İğrenç mı değil
Değil
Yani öyle duruyor ve fazla kalın
çilek gibi bacak bana hoş gelmiyor
kilo gitse güzel aslında
Kilomu
bacakları fazla kalin
Oturduğu için olabilir ama kızın dediği o şeyler çokta göze batmıyor birde kitap ile kapatmış
diz kapağı bile çok kalın
Dur bidaha bakım 😂
Baktım 🙊
Ben kilo mu sordum? Kilolu değilim balık etliyim. Sadece bacaklarım kalın. Belim çok ince kollarım da öyle mesela. Beğenmeyen çıkmadı fiziğimi. Balık etliyim hoş bir balık etlilik ama. Genetik zaten rliöd olan bir şey değil.
Bir de ben 1.62 boyuna 52 53 kiloyum. Genetik biz de 40 kilo olsam da o bacağım kalın gözüküyor
kanka diz kapağın bile kalın ya OAJEBQKSGAKSNALSHAKA
Bacağım full kalın zaten diyorım ya
Ayrıca sanane bundan ben başka bir şey sormuşum
anlıyorum canim
😂😂😂😂
gayet ili
Pürüzsüz durmuyor gibi geldi gözüme. Sence? Bu görünüm den nasıl kurtulucam
yok be bayka açıdan var mı foto
İş Yok
Anlamadım
İyi değil sevgili var mi
Neden iyi değil işte on u sordum. Yok sevgilim ne alaka6
O severse sorun yok. uzun sürer tıkla gel
Benim fiziğimi balık etliyim diye çok beğeniyorlar aslında henüz kötü yorum almadım dnaneyse teşekkğrlwr
Msja gel en iyisi
Gerek yok
Gel TKP at
Niye on u anlamadım
Daha iyi olur bekliyorum
Normal
Kilolu musun
Bacaklarım kalın sadece. Kollarım belim falan ince 1.60 boylarında 52 kiloyum. Genetik bizde 40 kilo olsam a bacak oluyor bende
Normal bunlar
Jilet mi kullanıyorsun?
Değil
Nerde bacak
Gayet iyi bence
Öyle değil
Oluru var 😋
Rengi çok iyi 🌹
Hani nerede
Abartma
Güzel görünüyor