ben hep sıfır alıyorum
Halı sahada giyinirken görmüş az kıllı bırak dedi sizce bırakayımmı o da öyle bırakıyor aynı yaştayız bide
Halı sahada giyinirken görmüş az kıllı bırak dedi sizce bırakayımmı o da öyle bırakıyor aynı yaştayız bide
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Aga benim gibi futbolcuysan illa bacaklarıda alıyorsundur koltuk altınıda al ter temiz ol
Futbolcu değilim ama zaten full vücut traşı yapıyorum kendime ama futbol oynuyorum halı saha diğer arkadaşlarım terli yapış olurken benim vücut pürüzsüz olduğu için ter damlayarak gidiyor
Kokar knk yaz ayında ve kış ayında
Her gün duş alıyorum zaten arkadaşımda şey için söyledi uzun olmasın ortada olmasın kısa olsun dedi zaten vücudum normal ne zayıf ne kilolu ne kaslı ne cılız vücudumda kıl yok bi tek koltuk altında oluyor onuda az bırakmam gerektiğini söyledi sebebide çekici gözükürsün dedi
Allah aşkına az da olsa knk kokar. Hele yemeklerin içinde soğan sarımsak VS şeyler tüketiyorsan o zaman tam kokar. Kılda keramet olsaydı bacak üstünde çıkmazdı aslanım. Olgun görünmek istiyorsan olgun düşün ve giyim tarzını da o şekilde ayarla
Zaten yine sıfır alıyorum daha karar vermedim vücudum pürüzsüz zaten kıl yok kokuda yok bi ter kokusu oluyor veya vücut kokusu bencede senin söylediğin gibi ben sıfır almaya devam edeyim çekicide gelmez bence pürüzsüz vücut varken
Demi demi. Sen karşı cinste kıl ararmısın?
Aramam
O zaman beni bir like ile gönderirmisin kardeşim dkdkdk
Like attım bir kaç sorum daha olucaktı
Yaz kanka özelden
Ben kıl çıkmıyor dedim ama çok az çıkıyor ve full vücut traşı yapıyorum kendime arkadaşım bana gaymisin dedi gayliğe girermi bu
Knk o hormonlarla alakası var. Ya da genetiktir mesala benim babamım sakalı Ahmet Kaya gibidir ama dayılarım Köse normalde babama çekmemiz lazım. Ama annemim genetiği fazla olduğu için sakalımız seyrek çekiyor
Bide askere gidecen ya o zaman her gün tıraş olursan o zaman sakalların tam çıkar.
Kız arkadaşına bunu dedirtirsin koca adam kıza mı kalmış senin kılın tüyun bilmiyonmu dicem sakın bana konuşma az erkek olunn. jiletle modelini versin ya da 2 numara 3 numara sizden bişi olmaz.
Sıfır alman lazım, hijyen her şey ama o biraz fantezi düşünmüş onun dediği gibi yap hoşuna gider.
Kıl tüy sevmem, arkadaşına söyle o daha çok alsın. Ter bezi denen organizmalar var çünki orada. Sakal değil ki bu kısaltalım
Hayır öyle saçmalık olmaz. Koltukaltı temizliği çok önemli, almamak hem sağlıksız hem de hijyenik değil. Ayrıca almazsan anında leş gibi kokarsın. Kişisel bakım bu. Dikkat etmelisin. Herkesin her dediğini yapma
Ne boş bir fikir. Temizlik güzeldir. Hele bir de yaz ayındayız. Sakal mı bırakıyoruz? 🧐😀
Ne kıl merakıymış bu m'k
lazer yaptırıyorum ben
Sifir al bos konusuyo o
Saçmalamış. Erkek adam bakımlı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?