ağda ile aldıgımda sadece ilk kızarıklık oluyordu sonra geciyordu lazerden dolayı boyle oldu gecer mi

kotu yorumlar bildirilir.
ağda ile aldıgımda sadece ilk kızarıklık oluyordu sonra geciyordu lazerden dolayı boyle oldu gecer mi

kotu yorumlar bildirilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Agda sarkma ve kararma yapıyor. Tavsiye etmem. Herkezde var bu batık, çilek bacak görüntüsü. At kılı fırçasıyla fırçalamalı, ipek kese ile keselemeli ve duşta peeling yapmalı duştan çıktıktan sonra üre içeren vücut nemlendirici sür azalacaktır.
ya ben cok takıyorum atkılı alma giktiwaklıma kese yapıyorum peelingim de var ama bu aralar bir kasıntım oldu ondandır diye ara verdin gözlemleyecegim bir de ürederm var bende at kılı ne kadar sürede sonuc veriyor
Bende yaptırmayı düşünüyorum lazer cok can yakıyor mu agda gibi mi acıtıyor canını peki gecer bende merak etme
lazer bacakta kolda falan hic acıtmıyor sadece koltuk altı ve genital acıyabiliyor ama agdadan cok daha az
Oyi bari dayanabilirim
Benim lazerim biteli nerdeyse 1 ay oluyo ve benimde başlarda böyle bi sorunum vardı kuru fırçalardan aldım batık felan baya yok etti sonradan gider o ya
nasıl fırcaladın jiletle aldım ya ondan boyle diye dusunuyoruz
Benim gittiğim güzellik salonundaki abla sayesinde ben öğrendim at fırçası ve duştan sonra yapılması gerektiğini söylemişti 1 aya kadar baya azaldı 1 ayın sonunda düzenli kullanımda yok oldu nemlendirmek felanda önemli demişti ama ben çok takmamiştim
Biraz can yakar ama agda en iyisidir en kralidir ozellikle bikini bolgesinde 17 Yillik bayankuaforu olarak soyluyorum bunu
evet evet benim buyuk ihtimalle jiletten oldu buz lazer ilk çok gormedi benimkileri enerjiyi yukseltiler az biraz dokulme oldu jiletten once hic boyle bir sey yasadıgımı hatırlamıyorum gecer mi sizce
Gecmesine gecer, kalici bir etkisi olmaz ama siralama yaoacak olursak en berbati jilettir, bu seceneklerim hic biri yokken Agda vardi.
bende en iyisinin agda oldugunu dusunuyorum ama cildim hassas oldugundan kızarıyordu hep
Evet kizarir ama anliktir maximum 1 saat bikini bolgesini Agda ile almani tavsiye ederim. asla jilet ipe alma orayi
agda kesinlikte
Bal gibi parlar , jilet tam tersi
Batık olmasın diyeyim
batık degil ya sabah jiletledim
Alt bacak dimi
aynen batık vardı ama sondu cogu
Var var belli
Hepsi geçiyor merak etme
Nemlendirici sürmelisin.
Batık izleri olmuş sanki
Geçer bişey olmaz
gecer tabi
Gecer
O kadar kötü görünmüyor ki
Jiletle hiçbir şekilde almamalıydın, yanlış tercih
lazer yaptırınca mecbur kalıyorusn.
Çilek bacak
aynen ya nasıl gecer
Valla bilmiyorum
Geçer
Kotu durum
Kanka sen neden böyle yaptın ki
Güzel bence
ipek lif almalısın
kese falan kullanıyorum zaten de azaldı ama hala böyle
olom jilet çok kötü bacaklara deymek ben mecbur üç gün önce aldım şu an görmen lazım maffoldu 😒
ben lazere gittigim icn mecburum onceden agda yapıyordum
epilasyon var bende ondan denesemmi diye üşündğm ama karar veremedim bende mecbur ilk defa yaptım profilime glsne ordn