Ayaklarımı çok seviyorum, başkaları da beğenince çok mutlu oluyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Ayaklarımı çok seviyorum, başkaları da beğenince çok mutlu oluyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Ayaklarımı çok seviyorum, başkaları da beğenince çok mutlu oluyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Ayaklarımı çok seviyorum, başkaları da beğenince çok mutlu oluyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla