Sarışın olmak erkeklere mi kızlara mı daha çok yakışıyor?

Sarışın erkekler mi daha yakışıklı oluyor yoksa sarışın kızlar mı daha güzel oluyor?
#reda
Sarışın olmak erkeklere mi kızlara mı daha çok yakışıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Kesinlikle açık ara kızlara daha çok yakışıyor sarışın olan erkekler açıkçası bana çok fazla erkek Vibe vermiyor
Sarışın olmak erkeklere mi kızlara mı daha çok yakışıyor?
Cevapla