Güzellik merkezinde bakıma girecek kadar zengin misiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Güzellik merkezinde bakıma girecek kadar zengin misiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İyi oto yıkamacilar otomobile 120-130 lira alıyor. Ben arabayi bile yikatmiyorum. Güzellik merkezine gidene Allah yardım etsin 😂😂
Ne demek güzel insan
Merkez desem yeterlidir
Gitmek istemiyorum kişisel bakımlarımı hep yapıyorum zaten, estetik vs şeyler yapmam
Teşekkür ederim.🙂
Ne demek
Cevap
2Cevap
Hayır maalesef güzellik merkezine girecek kadar zengin değilim ama biraz rahatlamak güzel olurdu :D zaten o kadar bakıma gerek yok da
kız kardeşim orada işlemleri yapan uzman estetisyen kendisi yani bedavaya her istediğimi yaptırırım 😂😂😂
Değilim ama yaptıranlara da hasetlenmiyorum. Herkesin bütçesi hesabı farklı.
Oraya ücretsiz giriyorum, annem güzellik uzmanı 💁🏻♀️
Geçen ay bir 20 k kaptırdım ama sayılmaz galiba
Evet bunu yapabilecek bütçem var ama hiç yapmadım açıkçası
Hayır değilim
Evet milyonerim
Hayir zengin degilim
evet maddi durumumum iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar