Benim güzellik algım görseldeki gibidir, ne eksik ne de fazla.

Benim güzellik algım görseldeki gibidir, ne eksik ne de fazla.

Benim güzellik algım yok yani ben aslında sevdiğim kadını her türlü severim dış güzelliğine ya da fiziğine bakmam. ama yine de cevaplamak zorundaysam. kendim gibi kumral beyaz tenli veya renkli mavi gözlü sarışın kızları severdim. yani beğenme olarak yoksa dediğim gibi güzellik algım pek yok benim esmer bir kadın da güzeldir benim için yoksa siyahi bir kadında güzeldir. bu tamamen insanın güzelliğine göre değişir. herkes herkesi güzel bulacak diye bir kural yok
benimde görselde ki gibi yakışıklılık algım 😀 kimi seviyorsam hatta bana sevgilim senin benden önce tipin nasıldı hoşlandığın dese aynı sen gibiydi derim
veya bir erkek yakışıklı olması için ne gerek dese sen gibi olmalı işte derim tanımam senden başka derim 😂😂😂
Güzellik bakanın gözündedir, tabii benim gözüm değilse - o zaman güzellik iki yönlü bir yoldur
Çok güzel bakış açısı 🌸
Benim güzellik algım surette değil sîrette saklı 🌿
Sîreti suretine de yansımaz mı insanın? 😄🌸
Onu ancak güzel bakabilenler görür 😌
Cevap
7Cevap
Benim güzellik algım insanın kalp güzelliğidir ahlaki edep ve hayasidir
Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca
Güzel bakan güzel görür
Gözüme hoş gelen herkes güzeldir.
Zevkim ve tarzım.
Tek gördüğüm güzel kadın benim olandır..
Ailem
Nefes alışverişimi hızlandırmalı..
gözüme hoş gelen 😅
Sevdiğim kız olurdu
benim olan güzeldir
Aynam 🙄
Herkes güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?